پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

«همایون امامی» سینمای مستند را در یاسوج روایت کرد

به گزارش کرونا نیوز ، مدیرواحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد صبح شنبه به خبرنگاران گفت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز و در راستای سیاست های فرهنگی و هنری حوزه هنری و به منظور ارتقای دانش و بینش هنری هنرمندان و همچنین آشنا شدن با تکنیک های رایج در سینمای مستند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32395
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۴۶

کرونا :

«همایون امامی» سینمای مستند را در یاسوج روایت کرد

به گزارش کرونا نیوز ، مدیرواحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد صبح شنبه به خبرنگاران گفت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز و در راستای سیاست های فرهنگی و هنری حوزه هنری و به منظور ارتقای دانش و بینش هنری هنرمندان و همچنین آشنا شدن با تکنیک های رایج در سینمای مستند برگزار شد.

اسحاق آقایی افزود: تعداد ۲۰نفر از فیلمسازان و مستندسازان جوان استان در این کارگاه حضور داشتند.

وی گفت: در این کارگاه مباحثی در ارتباط با شیوه ها و سبک های سینمای مستند، روایت در سینمای مستند، گونه شناسی سینمای مستند، نوشتن طرح و فیلمنامه مستند و… مطرح چندین نمونه فیلم مستند پخش شد.

همایون امامی مدرس این کارگاه آموزشی از اساتید دانشگاه و از پژوهشگران، محققان و کارگردانان سینمای مستند کشور است که چندین کتاب در خصوص سینمای مستند تألیف کرده است.

همایون امامی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi