شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار گچساران

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان پیش از ظهر امروز با همراهی رئیس شهرستان و با حضور در دفتر فرماندار گچساران با ایشان دیدار و گفتگو کرد. بر پایه این گزارش کرونا نیوز در این دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک ضمن ارائه گزارش کرونا نیوزی اجمالی از اقدامات انجام شده و در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32394
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

کرونا :

دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار گچساران

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان پیش از ظهر امروز با همراهی رئیس شهرستان و با حضور در دفتر فرماندار گچساران با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

بر پایه این گزارش کرونا نیوز در این دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک ضمن ارائه گزارش کرونا نیوزی اجمالی از اقدامات انجام شده و در حال انجام واحد های ثبتی در استان،خواهان کمک و تعامل بااداره ثبت اسناد شهرستان شد.

وی با بیان این مطلب که مدیران انتخابی برای ریاست اداره ثبت اسناد افراد توانمندی هستند اظهار داشت :سازمان ثبت اسناد ملزم به رعایت سیاستهای خاص خود می باشد لذا کسانیکه برای تصدی پستهای مدیریتی در نظر گرفته می شوند باید توانمندی اجرای این سیاستها را داشته باشند.

سعید محوری  ابراز داشت :سازمان ثبت اسناد با کارایی که دارد بعد از اداره امور مالیاتی بالاترین درآمد را برای دولت داشته و سالانه مبالغی بالایی را به حساب خزانه وارد می کند.

مدیر کل ثبت اسناد افزود :طی شش ماهه اول سال ۹۵ مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون تومان به حساب خزانه دولت واریز شده است.

وی تصریح کرد:بمنظور کم کردن حجم کاری ،درآمد زایی و کم کردن عبور و مرور و فراتر از همه این مباحث تسهیل در خدمات رسانی به مردم مجوز ۴ واحد ثبتی برای استان گرفته شده است که برای استقرار و راه اندازی این واحدها نیازمند حمایت مسئولین استانی و مجمع نمایندگان هستیم .

فرماندار گچساران  نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از اقدامات ثبت اسناد و املاک تشکر و قدر دانی کرد و در جهت رفع مشکلات و مسائل مربوط به اداره ثبت اسناد قول مساعد داد.

رحیمی با اشاره به حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان از مسئولین اظهار داشت :ما وظیفه خود میدانیم که با حمایت و بررسی مشکلات مسئولین ادارات در سطح شهرستان برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم تلاش نماییم .

عبدالرحیم رحیمی باز کردن فایل اختصاص اعتبارات به اداره ثبت اسناد و املاک را در دو سال اخیر نشان از توجه فرمانداری به این اداره دانست و گفت : ما در سال گذشته اعتبارات خوبی را برای اداره ثبت اسناد در نظر گرفته بودیم و انشاء الله بعد از این نیز با اختصاص اعتبار بیشتر در بحث ساختمان ثبت شهرستان کمک خواهیم کرد.

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi