شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عمان یک فرصت بسیار مناسب برای توسعه صادرات استان است

به گزارش کرونا نیوز ، جبار کیانی پور  بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: با توجه به پتانسیل های استان و نیاز سنجی های انجام گرفته این کشور یک فرصت استثنایی برای ارائه ظرفیت ها و توسعه صادرات استان است. کیانی پور به نمایشگاه اختصاصی ایران در مسقط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32367
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

کرونا :

عمان یک فرصت بسیار مناسب برای توسعه صادرات استان است
به گزارش کرونا نیوز ، جبار کیانی پور  بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: با توجه به پتانسیل های استان و نیاز سنجی های انجام گرفته این کشور یک فرصت استثنایی برای ارائه ظرفیت ها و توسعه صادرات استان است.

کیانی پور به نمایشگاه اختصاصی ایران در مسقط اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم آماده سازی غرفه برای استان و اطلاع رسانی به همه ی شرکت های تولیدی استان  این شرکت ها استقبال خوبی از این رویداد نداشتند.

کیانی پور  با بیان اینکه در راستای شناسایی بازار های هدف و ارائه محصولات به بازارهای بین المللی در یک ماهه گذشته هیاتی از استان سفری به عمان داشته است عنوان کرد: با هدف معرفی ظرفیت های جدید استان و شناسایی بازار های قابل فعالیت در نمایشگاه اختصصای ایران که در مسقط عمان برگزار شد شرکت کردیم و غرفه استان مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

وی افزود: اتاق بازرگانی با هدف معرفی توانمندی ها، کالا های استان و همچنین بسط و گسترش متاسبات تجاری با عمان به نمایندگی از استان در نمایشگاه اختصاصی ایران در مسقط عمان شرکت کرد،   و در این سفر با مقامات اقتصادی عمان دیدار هایی انجام گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: در این نمایشگاه اکثر محصولات استان ارائه شد، و محصولاتی هم که امکان انتقال آن ها به نمایشگاه وجود نداشت در قالب کاتالوگ و سی دی به معرض دید قرار گرفت و مباحث، ظرفیت ها، کالاهای تولیدی، فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری استان  ارائه شد.

آتش‌سوزی جنگل‌های «قلیونی» در دنای شرقی مهار شد
دنبال کنید

جبار-کیانی.jpg

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi