پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بافت فرسوده شهرستان گچساران به تدریج در حال خطرساز شدن است

بافت فرسوده به تدریج در حال خطرساز شدن است و به نظر می رسد با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر، حضور مدیریت شهری در محلات فرسوده گچساران افزایش یابد. اما به هر حال مردم این محلات به همین حضورها نیز قانع شوند اگر در پی آن شاهد عمل به وعده ها باشند. ایاز اکبری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32356
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

کرونا :

بافت فرسوده شهرستان گچساران به تدریج در حال خطرساز شدن است

بافت فرسوده به تدریج در حال خطرساز شدن است و به نظر می رسد با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر، حضور مدیریت شهری در محلات فرسوده گچساران افزایش یابد.
اما به هر حال مردم این محلات به همین حضورها نیز قانع شوند اگر در پی آن شاهد عمل به وعده ها باشند.
ایاز اکبری که در طول حضورش در شورا، نسبتا حضور خوبی در محلات و پروژه ها داشته، این بار نیز به محله قدیمی گچساران رفته و وعده داد شهرداری، طرح تفصیلی تعریض معبر عمود بر خیابان بلادیان که این خیابان را به خیابان مدرس مرکزی وصل می نماید را اجرائی نماید.
اینکه این ایده چهل ساله بر زمین مانده تا چه حد اجرائی شود هنوز محل ابهام است و عزمی که شورای شهر و مدیریت شهرداری از آن برای اجرائی کردن ان برخوردار باشند دیده نمی شود.
اما حسن آغاز فروریختن دیوارهای محله قدیمی گچساران در این بود که قبلا معدودی از مردم آن محلات به مشکل آشنا بودند ولی با این حادثه هشدار دهنده همه می دانند که مجموعه مدیریت شهری، سیاسی و همه مردم گچساران به عواقب غفلت از این حادثه آگاه شده اند.
قدیم که هر سهل انگاری را به عدم گزارش یا نبود همکاری مردم می دانستند ولی حالا دیگر از آن روزها فاصله گرفته ایم و می دانیم هر حادثه ای مسئولیتش با مدیریت سیاسی، اجرائی و شهری گچساران است.
در گام اول گزارش شده که پشت گوش اندازی ها آغاز شده به طور مثال یکی از ادارات خدمات رسان، مشکلات را جدی نگرفته که در صورت تکرار در همین رسانه اسامی ادارات سهل انگار خواهد آمد.
دیوارهای شکم داده آبستن حادثه ای در همین نزدیکی است.
درد زایمان بافت فرسوده بسیار جانکاه است. لطفا مراقب باشید فرزند درون شکم دیوارها ناقص به دنیا نیاید.

جنایات ارتش‌های استکباری، چندین کتاب می‌شود
دنبال کنید

 

منبع : کانال تلگرامی زاگرونا

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید شنبه , 5 اسفند 1396 - 18:37

سلام خسته نباشین من پول بافت از بانک مکس میگرم من تا دوتا صقف ستون پیش رفتم فقط پول ۱۶تومن کف دادن و ستون ۷تومن میرم میگن قانون بانک و تو پیشرفت کاری نداشتی میگم فقط خر پشته مونده کجا پیشرفت نداشتم کی با۲۲تومن تونسته تا خر پشته پیش بره بدهکارم پول بدین میگن قانون بانک باید دوتا ستون صقف کار کنی میگم پول ندارم میگن به ما چه یکی نیست جواب درست بده من باید چیکار کنم

logo-samandehi