جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قطعی شد

گزارش کرونا نیوز ، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران، دو تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نفتی‌های گچساران به پایان رسید. تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی، ۴۳ امتیازی شد و در صدر جدول گروه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32337
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

کرونا :

صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قطعی شد

گزارش کرونا نیوز ، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران، دو تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نفتی‌های گچساران به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی، ۴۳ امتیازی شد و در صدر جدول گروه اول این رقابت‌ها، صعود خود به مرحله دوم لیگ دسته دوم را قطعی کرد و نگرانی‌های تماشاگران متعصب گچسارانی را از بین برد.

شاگردان داریوش یزدی در این بازی با یک ترکیب کاملاً هجومی به میدان آمدند و توانستند در دقیقه ۲۰ بازی، نخستین گل نفتی‌ها را توسط علی کرمی در دروازه بعثت کرمانشاه جای دهند.

فشارهای تیم نفت و گاز گچساران در نیمه دوم بازی نیز ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۴ بازی، نخستین گل تیم بعثت کرمانشاه به ثمر رسید و پس از تساوی نفتی‌ها، تعویض‌های سرمربی این تیم پاسخ دهد و سهیل صالحی بازیکن تازه‌وارد این تیم توانست در دقیقه ۹۵، گل پیروزی و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به ثمر رساند.

به گزارش کرونا نیوز مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته آینده با تیم برق شیراز به مصاف هم می‌روند؛ این بازی روز چهارشنبه (چهارم اسفند ماه) در شیراز برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi