پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل سازمان نظام صنفی رسانه در دولت در حال نهایی شدن است

به گزارش کرونا نیوز ، سید رضا صالحی‌امیری شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج افزود: پیش نویس سازمان نظام صنفی رسانه در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک این طرح در جلسات دولت تصویب می شود. صالحی امیری اظهار داشت: این طرح طی جلسه های آینده در کمیسیون فرهنگی که به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32320
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

کرونا :

تشکیل سازمان نظام صنفی رسانه در دولت در حال نهایی شدن است

به گزارش کرونا نیوز ، سید رضا صالحی‌امیری شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج افزود: پیش نویس سازمان نظام صنفی رسانه در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک این طرح در جلسات دولت تصویب می شود.

صالحی امیری اظهار داشت: این طرح طی جلسه های آینده در کمیسیون فرهنگی که به مدیریت وزیر فرهنگ و ارشاد تشکیل می شود و بعد در صحن دولت سازمان نظام صنفی رسانه تصویب شده و به عنوان لایحه به مجلس ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت: با تشکیل این سازمان بخش زیادی از اختیارات حوزه رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاعاتی به خود صنف واگذار می شود.

صالحی امیری اظهار داشت: به تدریج در حال حرکت به سمت تقویت نهاد های صنفی و واگذاری مسئولیت به آنها هستیم.

وی با بیلن اینکه این ایده در هنر هم وجود دارد، گفت: سازمان نظام صنفی هنر نیز در حال تدوین و پیش نویس است و به تدریج به دولت فرستاده می شود و به صورت لایحه به مجلس فرستاده می شود.

وزیر ارشاد کشور اظهار داشت: با تشکیل این دو سازمان بخش زیادی از مسئولیتهای اجرایی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به این دو سازمان منتقل می شود.

وی تاکید کرد: تلاش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخلاق محوری است و مبنای ما قانون گرایی و عمل ما نیز شفاف خواهد بود.

صالحی امیری اظهار داشت: ما با مردم صادقیم و معتقدیم بزرگترین سرمایه دولت و دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتماد ملی و اعتماد مردم است و بدون این اعتماد عمومی نمی توانیم به مقصد برسیم.

لیست خروجی های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تکمیل می شود
دنبال کنید

وی اصحاب رسانه را حلقه واسط بین دولت و افکار عمومی دانست و گفت: باید در جهت بازنمایی خدمات دولت به مردم تلاش بیشتری انجام شود.

سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi