سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمی مسئولین دانشگاههای ازاد واحد یاسوج و گچساران با فرماندار

فرماندار گچساران ضمن تبریک به دکتر محمودی و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار داشت :نقش دانشگاهها در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستانها بر هیچ کس پوشیده نیست. عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که امروزه هدایت ،آموزش،تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان دغدغه همه مسئولین و دلسوزان نظام است اظهار داشت :نگاه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32313
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

کرونا :

نشست صمیمی مسئولین دانشگاههای ازاد واحد یاسوج و گچساران با فرماندار
فرماندار گچساران ضمن تبریک به دکتر محمودی و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار داشت :نقش دانشگاهها در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستانها بر هیچ کس پوشیده نیست.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که امروزه هدایت ،آموزش،تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان دغدغه همه مسئولین و دلسوزان نظام است اظهار داشت :نگاه به دانشگاه باید به عنوان مرکزی باشد که وظیفه رهبری و هدایت بزرگترین سیل جمعیتی جوان را برعهده داشته و این رسالتی بزرگ و خطیر است .
رحیمی تصریح کرد:دانشگاه در عین حالی که وظیفه رهبری و تولید علم را بر عهده دارد در صورت کم توجهی خطر ساز نیز می باشد.و نیازمند تلاش جدی و مضاعف مسئولین می باشد.
وی با اشاره به جمعیت بالای ۵۰۰۰ نفری دانشجویان دانشگاه ازاد گچساران بر لزوم توجه به بحث فرهنگ و محک نمودن پایه های علمی برای پیشرفت شهرستان تاکید کرد.
رحیمی بالا بودن رتبه علمی دانشگاه ازاد گچساران را از جمله مزایای این واحد دانشگاهی در توسعه شهرستان دانست  و گفت: هرگونه کمکی برای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه از ناحیه فرمانداری لازم باشد دریغ نخواهد شد و مجموعه مدیریتی شهرستان نیز مدافع تمام و کمال دانشگاه آزاد اسلامی هستند و خواهند بود .
فرماندار گچساران وجود نخبگان علمی ،فرهنگی ،هنری و ….و پتانسیل های فراوان استان کهگیلویه وبویراحمد را مایه مباهات و افتخار خواندو ابراز داشت :باید برای  دستیابی به توسعه همه جانبه استان و شهرستان با  بهره گیری از پتانسیل بالای متخصصین علمی و خود داری از خود زنی و تخریب به توسعه همه جانبه در زمینه های مختلف دست خواهیم یافت .
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi