چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارعنوان کرد:7 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در گچساران غرص خواهد شد

به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته منابع طبیعی در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت : وظیفه همگانی و احاد مردم اس که در زمینه استفاده از منابع طبیعی به عنوان یک ثروت ملی  با نگاه متعادل و متوازن به نسل های آینده نیز امکان استفاده از این منابع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

کرونا :

فرماندارعنوان کرد:7 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در گچساران غرص خواهد شد

به گزارش کرونا نیوز , ؛عبدالرحیم رحیمی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته منابع طبیعی در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت : وظیفه همگانی و احاد مردم اس که در زمینه استفاده از منابع طبیعی به عنوان یک ثروت ملی  با نگاه متعادل و متوازن به نسل های آینده نیز امکان استفاده از این منابع داده شود .

فرماندار گچساران با اشاره به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از منابع طبیعی در کشور اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی نتایج بسیار ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند این وظیفه ای شرعی و همگانی است.

رحیمی ضمن تاکید بر  تلاش در جهت افزایش رویکرد مشارکت پذیری مردم در ارتباط با حفاظت، احیاء و توسعه عرصه های منابع طبیعی افزود: آموزش و آگاه نمودن مردم در این زمینه به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی ابراز داشت : بیش از۱۱۵هزار هکتار جنگل و ۳۲۰ هزار هکتارمرتع در شهرستان گچساران وجود دارد

عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر این مطلب که  برای صیانت از این عرصه های ملی باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در این شهرستان افزایش داد گفت:۷ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در شهرستان گچساران در عرصه های طبیعی غرص خواهد شد.

در این جلسه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان  نیز به تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که از پانزدهم لغایت بیست و یکم اسفند ماه می باشد پرداخت .

 

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi