جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

این خبر برای اخاذی بود؛ امور عشایر در «شراب‌گرو» تخلف نکرده است

اداره‌کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به خبر «رمزگشایی فرماندار چرام از یک تخلف بزرگ در امور عشایر» واکنش نشان داد و مطرح کرد؛ این خبر کذب و فقط برای باج‌گیری بود. در مورخه ۲۲ بهمن ماه ۹۵ پایگاه خبری کبنانیوز اقدام به انتشار خبری کذب و عوام فریبانه تحت عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32184
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

کرونا :

این خبر برای اخاذی بود؛ امور عشایر در «شراب‌گرو» تخلف نکرده است

اداره‌کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به خبر «رمزگشایی فرماندار چرام از یک تخلف بزرگ در امور عشایر» واکنش نشان داد و مطرح کرد؛ این خبر کذب و فقط برای باج‌گیری بود.
در مورخه ۲۲ بهمن ماه ۹۵ پایگاه خبری کبنانیوز اقدام به انتشار خبری کذب و عوام فریبانه تحت عنوان «رمز گشایی فرماندار چرام از یک تخلف بزرگ در امور عشایر» کرد. البته این اولین بار نیست که این پایگاه خبری اقدام به انتشار مطالبی کذب و کینه توزانه و بدون منبع علیه این دستگاه می‌نماید. با این حال این اداره کل وظیفه خود دانسته جهت جلوگیری از انحراف اذهان عموم و ممانعت از زیر سوال بردن خدمات دولت تدبیر و امید که هدف اصلی مدیر این وبسایت و حامیان ایشان است، مطالبی را به اختصار بیان نماید.
اولاً موضوع مطروحه در این خبر، یک بار در تاریخ ۳۱ /۳/ ۹۴ توسط این پایگاه فقط با تیتری متفاوت به نقل از فرماندار محترم شهرستان چرام درج گردید که در همان زمان جوابیه این اداره کل به همراه مستندات کامل در این رسانه و سایر خبرگزاری‌ها منتشر گردید و کلیه ابهامات در خصوص موضوع مطروحه رفع گردید ولی متاسفانه در اقدامی دور از شان و جایگاه یک رسانه، همان خبر فقط با تغییر تیتر، به نقل از همان منبع قبل (فرماندار شهرستان چرام) و به گفته ایشان بدون اطلاع در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۹۵ یعنی ۲۰ ماه بعد فقط با هدف تشویش اذهان، بعنوان یک خبر جدید مجددا منتشر گردید.
ثانیاً در زمان انتشار این خبر در سال گذشته، موضوع توسط دستگاههای نظارتی بطور کامل بررسی و ابهامات مربوطه با ارائه ادله و مستندات کامل رفع گردید و بر کارشناسان امر محرز گردید که نه تنها تخلفی صورت نگرفته بلکه با توجه به عمق محرومیت و نیاز عشایر، این منطقه که یک کانون عشایری خودجوش(حمایتی) است مستحق خدماتی چندین برابر خدمت انجام شده می باشد.
جهت روشن شدن بهتر موضوع: آقای «…» از پرسنل شاغل در شرکت‌های تعاونی عشایری تحت نظارت این اداره کل که سرپرستی … در استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز بعهده دارد، چند روز قبل از درج خبر با پیامی تهدید آمیز به مدیر کل امور عشایر خواستار تامین خواسته‌ای غیر قانونی و نامعقول بوده و تهدید نموده که در صورت عدم تامین خواسته ایشان، اقدام به انتشار اخباری جهت تخریب دستگاه خواهد نمود. از طرفی خبر منتشره توسط پایگاه خبری کبنانیوز به نقل از فرماندار محترم شهرستان چرام درج گردیده که به گفته ایشان (فرماندار چرام) اصلاً چنین مصاحبه‌ای توسط این پایگاه با ایشان صورت نگرفته، پس خبرگزاری کبنانیوز نیز اقدام به انتشار کذب نموده است! که تخلف سرپرست هر دو رسانه هم اینک در محاکم قضایی در دست پیگیری است.
با این اوصاف آیا غیر از این است که سپردن سکان یک رسانه به دست چنین افرادی که با طرح این مسائل به شیوه اخاذی قصد سوء استفاده از جایگاه خود در رسانه برای تامین خواسته‌های نامشروع خود را دارند، موجب تنزل شان رسانه، بی اعتمادی مردم، سنگ اندازی در مسیر توسعه استان و زیرسوال بردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است؟!

اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد خواستار اخراج سفیر کره جنوبی از کشور شدند
دنبال کنید

 

 

منبع: کبنا

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi