دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

اعلام ذخیره‌سازی آب شرب موردنیاز 2 روزآینده در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و به منظور افزایش آمادگی ادارات آبفای استان نشست مدیریت بحرات شرکت آبفای استان با حضور میرعامل و معاونین شرکت برگزار شد. سیدعلی لدنی‌نژاد در این نشست با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم برای حفاظت از مخازن ذخیره آب و تاسیسات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

کرونا :

اعلام ذخیره‌سازی آب شرب موردنیاز 2 روزآینده در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و به منظور افزایش آمادگی ادارات آبفای استان نشست مدیریت بحرات شرکت آبفای استان با حضور میرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد در این نشست با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم برای حفاظت از مخازن ذخیره آب و تاسیسات آبی در مقابل بارندگی‌ها و حوادث احتمالی اندیشیده شود، اظهار کرد: اکیپ‌های اتقاقات و کارکنان ادارت آب و فاضلاب شهرهای استان در آمادگی کامل قرار داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی به سرعت در محل حضور یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین از شهروندان هم استانی خواست تا نسبت به ذخیره‌سازی آب شرب مورد نیاز برای دو روز آینده اقدامات لازم را انجام دهند تا در صورت بروز حوادث احتمالی و قطعی آب با مشکل تامین آب شرب مواجه نشوند.

لدنی نژاد همچین خاطرنشان کرد: گشت‌های ویژه تیم اتفاقات آبفای شهری در شهرهای مختلف استان در حال فعالیت هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مشکلات در کمترین زمان ممکن برطرف شوند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi