چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به ریاست فرماندار برگزار شد:تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گچساران

عصر امروز عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد بحران که با حضور اعضای ستاد در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی بارندگی روزهای آینده برگزار شده است. به گزارش کرونا نیوز , ؛جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان گچساران به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء ستاد بحران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32171
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

کرونا :

به ریاست فرماندار برگزار شد:تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گچساران
عصر امروز عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد بحران که با حضور اعضای ستاد در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی بارندگی روزهای آینده برگزار شده است.
به گزارش کرونا نیوز , ؛جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان گچساران به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء ستاد بحران شهرستان در محل سالن جلسات تشکیل گردید.
فرماندار گچساران با اشاره به لزوم برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اظهار داشت :همه مسئولان وروسای ادارات باید با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی آمادگی کامل را داشته باشند.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که دهیاران و شوراهای اسلامی روستا ها اطلاع رسانی مناسب را به مردم داشته باشند ابراز داشت :خود داری از بردن  دام‌های عشایر و روستاها در کنار رودخانه‌ها و قسمتهایی کوهستانی از جمله کارها و اقداماتی است که ظرف امروز و فردا باید با همکاری بخشداری اطلاع رسانی مناسب با برنامه ریزی صورت گیرد.
وی با هشدار به روستاهای پایین دست سد کوثر از مردم خواستند تا از وقوع هرگونه اتفاق  ناخوشایندی جلوگیری کرده و حتی المقدور در مسیر دره ها و آبراهها قرار نگیرند.
رحیمی با اشاره به وظایف شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده ماشین‌آلات سنگین شامل لودر، بیل مکانیکی در مکان‌های مورد نظر مستقر شود تا در صورت نیاز این امکانات در دسترس باشند.
رئیس ستاد بحران شهرستان گچساران از لغو کلیه مرخصی های مسئولین ادارات خبر داد و افزود:همه اعضاء ستاد بحران و مجموعه پرسنل ادارات باید در آماده باش کامل بوده تا در مواقع لزوم همکاری لازم را با ستاد بحران داشته باشند .
رحیمی ادامه داد: مدیران باید به این مهم توجه داشته باشند که حادثه خبر نمی‌کند، شما مسؤول هستید و از این لحظه تا زمانی که شرایط به حالت عادی باز گردد باید در منطقه حضور داشته باشید.
وی با اشاره به مدیران و دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: تمامی مدیران تلفن‌های همراه خود را در چنین روزهایی در دسترس قرار بدهند.
رحیمی به اشاره به تجهیزات و ماشین‌آلات دستگاههای خدمات‌رسان گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات تمامی ادارات از امشب آماده باشند.
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi