جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نشست هماهنگی کمیته های 7 گانه ستاد انتخابات گچساران

سید مرتضی سجاد پور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و جانشین ستاد انتخابات گچساران از تمامی اعضاء خواست تا با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بستر و زیرساختهای برگزری انتخاباتی باشکوه را فراهم نمایند . سجاد پور استفاده از نیروهای متخصص ،متعهد و آموزش دیده را درزمینه پیشبرد اهداف و برگزاری انتخاباتی سالم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32168
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

کرونا :

نشست هماهنگی کمیته های 7 گانه ستاد انتخابات گچساران
سید مرتضی سجاد پور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و جانشین ستاد انتخابات گچساران از تمامی اعضاء خواست تا با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بستر و زیرساختهای برگزری انتخاباتی باشکوه را فراهم نمایند .
سجاد پور استفاده از نیروهای متخصص ،متعهد و آموزش دیده را درزمینه پیشبرد اهداف و برگزاری انتخاباتی سالم موثر دانست و افزود:باید تا قبل از شروع ثبت نام داوطلبان همه نیازمندیهای کمیته ها و ستادهای انتخابات از جمله نیروی انسانی، اقلام مورد نیاز و…  تامین گردد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار با تاکید بر تعامل و استفاده از تجربیات همکاران در کمیته های مختلف ابراز داشت :با پیش بینی ۱۴۰ شعب اخذ رأی انشاء الله در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.
سید مرتضی سجاد پور با اشاره به لزوم بررسی وضعیت آنتن دهی شعب و مشخص نمودن نقاطی که فاقد پوشش دهی مناسب می باشند اظهار داشت :کمیته فناوری انتخابات به عنوان مهمترین کمیته ای می باشد که باید بصورت تخصصی از هم اکنون زیرساختهای لازم را برای برگزاری انتخابات آماده نماید .
وی بر آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف دوره های قبل تاکید و خواهان بررسی و تبدیل این نقاط ضعف به نقطه قوتی برای برگزار کنندگان انتخابات پیش روی شد.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi