چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکست تیم اراک صعودمان را قطعی می کند / تیمی برنده دربی می شود که جسارت بیشتری داشته باشد

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم شهرداری اراک افزود : در ابتدا ایام مبارک دهه فجر را به همه ملت ایران ، ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک عرض می کنم یزدی تصریح کرد : همانگونه که از هفته های قبل عنوان کرده بودیم برای بازیهای باقی مانده به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32163
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

کرونا :

شکست تیم اراک صعودمان را قطعی می کند / تیمی برنده دربی می شود که جسارت بیشتری داشته باشد

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم شهرداری اراک افزود : در ابتدا ایام مبارک دهه فجر را به همه ملت ایران ، ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک عرض می کنم

یزدی تصریح کرد : همانگونه که از هفته های قبل عنوان کرده بودیم برای بازیهای باقی مانده به هیچ وجه به جایگاه تیم ها در جدول نگاه نمی کنیم و بدون اینکه جایگاه این تیم را ملاک قرار دهیم به مصاف این تیم خواهیم رفت و هر بازی تا انتهای فصل حکم یک فینال را دارد و برای تیم ما تفاوتی ندارد که تیم حریف در چه جایگاهی قرار دارد.

وی اظهار داشت : باتوجه به اینکه تیم شهرداری اراک در دو سه هفته اخیر نتایج لازم را کسب نکرده است و بطوریکه این بازی می تواند آخرین فرصت این تیم برای ماندن در لیگ باشد بطور حتم این تیم با تمام قوا در این بازی حاظر خواهد شد.

یزدی ادامه داد : مستلزم این است که تیم ما با هوشیاری و تمرکز کامل مقابل این تیم قرار بگیریم و با شناخت خوبی که از این تیم داریم نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز این بازی را بدست آوریم تا به احتمال زیاد صعودمان از گروه را قطعی کنیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور در خصوص تیم شهرداری اراک گفت : تمامی بازیهای قبلی این تیم را بخوبی آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم و امیدواریم این شناخت منجر به رسیدن اهداف مورد نظر کادرفنی در طول بازی شود.

یزدی افزود : آماده هستیم تا در یک رقابت خوب درون زمین پیروزی در این بازی را کسب کنیم.

یزدی شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم را بعد از کسب سه پیروزی پیاپی مطلوب توصیف کرد و تصریح کرد : اطلاعات لازم را به بازیکنان تیم دادیم و قطعا هیچ چیزی برای تیم ما تمام شده نیست و زمانی احساس آرامش و امنیت خواهیم داشت که صعودمان به لیگ یک را قطعی کنیم.

وی خاطر نشان کرد : توانایی و پتانسیل تیم ما بالا است و بطور حتم کسب سه پیروزی باعث ایجاد غرور در تیم نخواهد شد و همه مجموعه تیم از تمرکز خوبی برخوردارند و بخوبی آگاه هستند که انتطارات از این تیم زیاد است و با تمرکز روی عملکرد خود بدنبال موفقیت تیم هستند.

یزدی در خصوص مصدومان و محرومان تیم نفت و گاز گچساران برای دیدار روز یکشنبه اظهار داشت : مسله مصدومیت بدلیل فشار بالای مسابقات و فاصله زمانی کوتاه بین بازیها تا قبل از این دیدار باعث بروز مشکلاتی برای همه تیم های این گروه شده است که تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و کادر پزشکی در تلاش است تا چند بازیکن مصدوم را مهیا این بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به سوالی درباره بازی شهرآورد سنتی پایتخت گفت : با توجه به اینکه در تیم استقلال فوتبال بازی می کردم به این تیم علاقمندم و اینکه به این تیم گرایش دارم را نمی توانم کتمان کنم و آن چیزی که مسلم است روحیه مضاعفی که تیم استقلال در این چند هفته بدست آورده و بخصوص با شکست تیم السد قطر یقیقنا بازی خوب و مهیجی را خواهیم دید.

یزدی افزود : امیدوارم تفکرات تاکتیکی تیم پرسپولیس همانند بازی دور رفت محتاطانه باشد که قطعا همینگونه خواهد بود زیرا با توجه به شرایط امتیازی دو تیم برای پرسپولیس نباختن در این بازی خیلی مهم تر خواهد بود.

وی ادامه داد : این می تواند فرصت خیلی خوبی برای تیم استقلال باشد که از این شرایط نهایت استفاده را به کار گیرد تا با شکست رقیب سنتی خود فاصله خود را با این تیم که در صدرجدول قرار دارد کمتر کند.

یزدی خاطر نشان کرد : تیم پرسپولیس تیم سازمان یافته و خوبی است که در بهترین فرم خود قرار دارد و شرایط مطلوبی دارد و در مقابل تیم استقلال با وجود جوانی در شرایط فعلی از لحاط جسمی و روانی مهیا این بازی سخت است.

یزدی در خصوص پیش بینی نتیجه این دیدار حساس گفت : به هر شکل پیش بینی نتیجه این بازی کار سختی است ولی آن چیزی که در این بازی مهم است تلاش و جسارت برای پیروز شدن است و هر دو تیم در بازیهای هفته های قبلی با قدرت ظاهر شدند و تیمی که تلاش و جسارت بیشتری به کار بگیرد و در نهایت قدر فرصت های گلزنی را بداند پیروز این بازی خواهد بود که امیدوارم تیم استقلال به این مهم دست پیدا کند.

شکست تیم اراک صعودمان را قطعی می کند / تیمی برنده دربی می شود که جسارت بیشتری داشته باشد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi