پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین این طرح‌ها گفت: بیش از یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و یا کلنگ زنی این طرح ها در گچساران هزینه شده است. غلامرضا تاجگردون ابراز کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های شبکه برق، آب، مسکن، کشاورزی و صنعت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31995
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

کرونا :

تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین این طرح‌ها گفت: بیش از یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و یا کلنگ زنی این طرح ها در گچساران هزینه شده است.
غلامرضا تاجگردون ابراز کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های شبکه برق، آب، مسکن، کشاورزی و صنعت است.
وی بیان کرد: ۴۸ طرح با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال از این تعداد بهره برداری و پنج مورد دیگر با اعتباری بیش از یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: پارک روستای سربیشه، ساختمان پست بانک امامزاده جعفر، جایگاه سی ان جی، سالن ورزشی کارگران، ساختمان بیمه سلامت، بهسازی و آسفالت جاده فرعی گچساران- باباکلان- بی بی حکیمه ، آب‌رسانی به روستاهای هسته کوه و روشنایی معابر از مهمترین این طرح هاست.
تاجگردون اظهار داشت: تعریض و بهسازی جاده گچساران- گناوه و تعریض و بهسازی جاده گچساران- باباکلان و بی بی حکمیه از مهمترین طرح های کلنگ زنی این شهرستان است.
وی ادامه داد: بیش از یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های کلنگ زنی در گچساران تخصیص یافته است.  ۹ طرح عمرانی به نمایندگی از این تعداد طرح ها در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 14 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 15 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 16 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 17 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 18 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 19 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 20 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 21 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 22 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 23 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 24 تاجگردون و 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه مبارک فجر 25

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi