پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح پنج طرح عمران روستایی در روستاهای مراغه

پنچ طرح عمران روستایی در روستاهای مراغه به صورت نمادین و در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در در روستای داش آتان این شهرستان افتتاح شد.   به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ فرماندار مراغه روز شنبه در حاشیه این آیین با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۵۹

پنچ طرح عمران روستایی در روستاهای مراغه به صورت نمادین و در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در در روستای داش آتان این شهرستان افتتاح شد.

 

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ فرماندار مراغه روز شنبه در حاشیه این آیین با اشاره به اجرای طرح های عمران روستایی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .
ظفر محمدی افزود: طرح احداث و آسفالت راه دسترسی مرکز بهداشت و درمان روستای داش آتان برای سهولت در ارائه خدمات بهداشتی برای روستاییان این منطقه اجرا شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، سه میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط دهیاری این روستا تامین شده است ..
وی با اشاره به افتتاح همزمان طرح اجرای سنگ فرش در روستای قراتلوی این شهرستان اضافه کرد: برای اجرای ۵۵۰ متر مربع سنگ فرش در معابر عمومی ، حدود ۳۸۰ میلیون ریال اعتبار توسط دهیاری این روستا هزینه شده است .
وی ادامه داد: اجرای سنگ فرش معابر عمومی در روستای ینگجه با ۲۴۰ متر مربع و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار توسط دهیاری این روستا از جمله طرح های افتتاح شده در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی این شهرستان است .
وی با اشاره به اجرای طرح اسفالت ریزی در دو روستای این شهرستان گفت: آسفالت ریزی در معابر عمومی روستای آغاجری با ۲۴۳ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است .
وی افزود: طرح آسفالت ریزی خیابان های روستای ورجوی با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال در این روستا اجرا شده و به بهره برداری رسیده است

فضا سازی وزیر خارجع سعودی‌ها علیه ایران در اتحادیه عرب
دنبال کنید

 

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi