شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای تداوم پیروزی ها برنامه داریم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم زاگرس یاسوج بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران افزود : خوشبختانه تمام برنامه های که داشتیم و هدف اصلی خود قرار داده بودیم در جریان بازی بخوبی پیاده شد و طبق صحبت های پیش از بازی با بازیکنان و شناختی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31846
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

کرونا :

برای تداوم پیروزی ها برنامه داریم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم زاگرس یاسوج بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران افزود : خوشبختانه تمام برنامه های که داشتیم و هدف اصلی خود قرار داده بودیم در جریان بازی بخوبی پیاده شد و طبق صحبت های پیش از بازی با بازیکنان و شناختی که از این تیم داشتیم و همچنین نکات تاکتیکی طراحی شده در تمرین در این بازی بخوبی در زمین اجرا شد و توانستیم این برد پرگل دست پیدا کنیم.

یزدی تصریح کرد : تیم زاگرس یک تیم باکیفیت و قابل احترامی است که مجموعه خوبی تشکیل داده اند و علیرغم همه مسایل و مشکلات مالی که در این تیم وجود دارد در امر نتیجه گیری خوب عمل کرده اند و تیمی هستند که بازیکنانشان با تمام وجود فوتبال بازی می کنند و برای موفقیت تیم تلاش جمعی خوبی دارند.

وی تاکید کرد : بازیکنان تیم نفت در این بازی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و در ایجاد موقعیت گلزنی کاملا تیم برتر میدان بودیم که از موقعیت های فروان گلزنی توانستیم به سه گل برسیم که به بازیکنانم تبریک می گویم.

یزدی هواداران را برنده واقعی این دیدار توصیف نمود و اظهار داشت : هوادارانمان نشان دادند با این فرهنگ خاص و منحصربفرد موجود در استان رقابت تنها در زمین فوتبال است و در بیرون از زمین بازی با یکدیگر دوستی و رفاقت دارند.

وی ادامه داد : این رفاقت در بازی امروز در بین هوادارانمان موج می زد و حضور حامیان تیم نفت با این تعداد زیاد در این هوای سرد باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در مجموعه تیم در این بازی شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگازگچساران نقش مدیریت باشگاه و مسولان تربیت بدنی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را در کسب پیروزی های اخیر در بازیهای خانگی مهم دانست و افزود : زحمات این عزیزان بر هیچ شخصی پوشیده نیست و با تلاشهای فراوان شرایط مطلوبی فراهم شد تا ورزشگاه شهید بشارت مهیا برگزاری بازیها شود و خوشحالیم که در این شرایط خوب توانستیم به پیروزی دست یابیم.

یزدی خاطر نشان کرد : از ماموران پر تلاش نیروی انتظامی که کمک کردند تا در این هوای سرد این بازی در شرایط امن و بدون حاشیه انجام شود تا مردم شهرستان این دیدار زیبا را از نزدیک تماشا کنند سپاسگزارم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

یزدی در پاسخ به اینکه از کدام بازیکن تیم در این بازی رضایت بیشتری دارید گفت : از تمامی بازیکنان تیم راضی هستم و بازیکنان بازی زیبای از خود به نمایش گذاشتند و کل مجموعه تیم اعم از بازیکنان اصلی و ذخیره که دقایق کمتری بکار گرفته شدند راضی هستم و بطور حتم نواقص کوچکی که در جریان بازی به چشم خورد را برطرف خواهیم کرد.

یزدی در پایان یاد آور شد : هر بازیکنی که در تمرینات خوب ظاهر شود در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت و ترکیب تیم بدلیل شایستگی بازیکنانمان متغیر است و هرچند تعدادی از این بازیکنان بدلیل آسیب دیدگی دور از ترکیب هستند اما عامل اصلی تغییرات در ترکیب تیم نمایش خوب و متقاعد کننده بازیکنان در تمرینات است و هر بازیکنی که در تمرینات شایستگی خود را نشان داده است در ترکیب تیم هم نمایش مطلوبی داشته است.

برای تداوم پیروزی ها برنامه داریم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi