چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

نوجوانان نفت وگازگچساران مقابل نفت آبادان متوقف شدند

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز در ادامه مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور و در هفته دوازدهم این مسابقات در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت . این دیدار که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی تیم صنعت نفت آبادان آغاز شد در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31801
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز در ادامه مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور و در هفته دوازدهم این مسابقات در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت .

این دیدار که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی تیم صنعت نفت آبادان آغاز شد در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید .

نفتی های گچساران در این دیدار همچون دیدار گذشته خود بازی با کیفیتی از خود ارائه کردند که البته اگر بی عدالتی داور مسابقه نبود حالا با سه امتیاز به گچساران باز می گشتند .

نوجوانان گچسارانی در دقیقه ۹۲ این دیدار درحالی که گل پیروزی بخش خود را به ثمر رسانده بودند داور مسابقه در یک تصمیم ناعادلانه گل را مردود اعلام کرد و نفتی های گچساران به تک امتیاز قناعت کردند .

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi