پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارکنان و فرماندهان سپاه و بسیج با آتش نشانان مراغه دیدار کردند

کارکنان، فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج مراغه با آتش نشانان مراغه دیدار کرده و از زحمات این تلاشگران عرصه خدمتگزاری تجلیل کردند. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ در این دیدار که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در محل آتش نشانی مراغه برگزار شد، مسئولان و پرسنل سپاه با اهدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31756
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۱۵

کارکنان، فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج مراغه با آتش نشانان مراغه دیدار کرده و از زحمات این تلاشگران عرصه خدمتگزاری تجلیل کردند.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ در این دیدار که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در محل آتش نشانی مراغه برگزار شد، مسئولان و پرسنل سپاه با اهدای شاخه گلی از طرف بسیج و سپاه از زحمات و تلاش های صادقانه این قشر خدوم و جان برکفان و فعالان امنیت جامعه قدر دانی کردند.

مسئولین سپاه ناحیه مراغه همچنین با نثار فاتحه برای روح شهدای آتش نشان جان باخته در حادثه پلاسکوی تهران، از خداوند متعال برای آن شهدای عزیز علو درجات و آمرزش و مغفرت الهی خواستار شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در این دیدار بر ادامه راه شهدای پلاسکو تاکید کرد و گفت: شهدای والامقام از هرچه داشتند برای امنیت وآسایش مردم عزیز ایران اسلامی فدا کردند.

وی افزود: درست است که ما در تشییع این شهدا نتوانستیم حضور پیداکنیم لیکن برای آنها اجر عظیم و برای خانواده آنها و به ویژه برای خانواده بزرگ اتش نشانی صبر الهی از خداوند منان خواهانیم.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه هم در این دیدار به جایگاه ولای شهدای آتش نشانان اشاره کرد و گفت: برای شهدای آتش نشان این بس که در کنار هم قطاران و هم کیشان خود یعنی در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شده اند .

حجت الاسلام فیضی زاده خاطر نشان کرد : تلاش های شما در نجات جان و اموال مردم نشانگر ایمان و اخلاص شما بوده که این شغل سخت و پر خطر را انتخاب کرده اید.

امروزه خدمات نظام در حوزه‌های گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
دنبال کنید

وی با ابراز تاسف از درگذشت رشید مردان ایران اسلامی افزود : شهادت تنها پاداشی است که خداوند متعال در مقابل   رشادت و از خود گذشتگی آنها اعطا کرد .

در این دیدار هم رئیس آتش نشانی مراغه گفت: ما از روز ورود به این سازمان و عرصه خدمت به مردم، پیمان ایثار و فداکاری بسته ایم.

جواد پنداشته افزود: آتش نشانان مراغه از این راه دور با شهدای پلاسکو پیمان بسته اند که با تمام توان و هستی خود ادامه دهنده راه آنها باشند.

در این دیدار از ناصر صمدیان مسئول قبلی آتش نشانی مراغه و از پیشکسوتان بسیجی این عرصه تجلیل به عمل آمد.

 

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi