پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری همایش دوچرخه سواری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

همزمان با ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر، همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در حاشیه همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان اداره کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31738
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

کرونا :

برگزاری همایش دوچرخه سواری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان
برگزاری همایش دوچرخه سواری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

همزمان با ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر، همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در حاشیه همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این روز گرانقدر و آغاز دهه فجر کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به سمت گلستان شهدا را رکاب می‌زنیم تا با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را گرامی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ ترافیک و فرهنگ عمومی، یکی از فعالیت های مورد نیاز در جامعه، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری است خاطرنشان کرد: لازم است در این زمینه از همه کسانی که در حوزه دوچرخه سواری اقدام کردند قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین کارهای صورت گفته در اصفهان پیرامون آلودگی و هوای پاک، احیای سنت دوچرخه سواری بوده، افزود: دوچرخه‌سواری، یک فرهنگ رایج و یکی از مولفه‌های فرهنگی رایج در شهر اصفهان بوده بنابراین باید تلاش کنیم تا آن را در جامعه مجدداً احیا کنیم.

گفتنی است همایش دوچرخه سواری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ۱۲ بهمن همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi