جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با شرایط خوب میزبانی تنها در اندیشه پیروزی هستیم

براساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه نفت اظهار داشت: قبل از هر چیزی به جهت حادثه به وجود آمده در پلاسکو تهران که ضایعه تلخ و نگران کننده ای است این اتفاق ناگوار را به مردم ایران تسلیت می گویم و امیدوارم که دیگر شاهد رخ دادن این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31525
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

کرونا :

با شرایط خوب میزبانی تنها در اندیشه پیروزی هستیم

براساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه نفت اظهار داشت: قبل از هر چیزی به جهت حادثه به وجود آمده در پلاسکو تهران که ضایعه تلخ و نگران کننده ای است این اتفاق ناگوار را به مردم ایران تسلیت می گویم و امیدوارم که دیگر شاهد رخ دادن این اتقاقات دردناک در کشور عزیزمان ایران اسلامی نباشیم

یزدی تصریح کرد : از تیم نقش جهان شناخت خوبی داریم ، در بازی رفت نتوانستیم در مقابل این تیم موفق ظاهر شویم اما در این بازی همه شرایط مهیا و آماده است تا با انجام یک بازی خوب در این دیدار به سه امتیاز بازی دست یابیم

یزدی ضمن قدردانی از سازمان لیگ که مجوز انجام بازی در زمین چمن مصنوعی شهید بشارت گچساران را صادر کردند افزود : امیدواریم در این زمین چمن که کیفیت مرغوبی دارد ، بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم و با پیروزی در این بازی حساس دل هواداران پرشورمان را شاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد : به جهت کاهش اختلاف امتیازی با تیم های صدرنشین و همچنین از اینکه هوادارانمان چشم انتظار کسب سه امتیاز این بازی خانگی هستند ، محکوم به شکست تیم نقش جهان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در خصوص تیم سپهر نقش جهان اظهار داشت : تیم حریف ، تیم خوب و قابل احترامی است که جایگاه این تیم در جدول نشان دهنده کیفیت و سخت کوشی حریف است و نه تنها این تیم بلکه در حدود ده تیم از این گروه کیفیت خوبی دارند که در طول فصل از خود نشان دادند و شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

یزدی در خصوص انجام بازی در زمین چمن مصنوعی شهید بشارت گفت : بدنبال این هستیم که زمین چمن ورزشگاه اصلی خودمان را بازسازی و مهیا دیدارهای آتی در لیگ کنیم و تا زمانی که شرایط چمن ورزشگاه شهدای نفت به حالت مطلوب تغییر پیدا نکند به انجام تمامی دیدارهایمان در این زمین چمن تمایل داریم.

وی با عنوان اینکه از نگرانی هوادارانمان نسبت به جایگاه تیم در جدول مطلع هستیم یادآور شد : بطور حتم با همدلی و حمایت همه جانبه از سوی هواداران پرشور و مسولان شهرمان می توانیم در این بازی به پیروزی برسیم و راه خود را برای کسب پیروزی های بعدی هموار کنیم.

سرمربی سابق تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز درپاسخ به اینکه از نتایج تیم نفت و گاز تا این مقطع از فصل رضایت دارد اظهار داشت : پیش بینی کسب نتایج بهتری داشتیم اما دلایل مختلفی داشت که نتوانیم به انتظارات کادرفنی تا این مقطع از فصل برسیم.

وی ادامه داد : زمین چمن ورزشگاه نفت کیفیت خوبی نداشت که از هفته جهارم به بعد زمین چمن شرایط نامناسبی داشت که کاملا بر روی کیفیت و سبک بازی تیم تاثیر منفی داشت و همچنین حواشی بسیار زیادی موجود در لیگ دو که به هیچ وجه کنترل نمی شود.

یزدی افزود : بطور مثال در بازی مقابل تیم کیمیا فرآیند در تهران حواشی بسیار زشتی از سوی حریف ایجاد شد و ضمن داوری کاملا بحث برانگیز ، گزارش کرونا نیوز سفیدی از اتفاقات آن بازی به فدراسیون ارایه می شود.

یزدی یادآورشد : در بازی با نفت امیدیه و اروند خرمشهر هم اتفاقات خوب فوتبالی رقم نخورد که متاسفانه فدراسیون بایستی دقت عمل بیشتری داشته باشد و نماینده و ناظرینی برای دیدارهای حساس پیش رو انتخاب کند که قدرت اجرایی داشته باشد و صداقت و عدالت را در ورزشگاه ایجاد کند.

این مربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور متذکر شد : تیم نفت و گاز گچساران به دنبال این نیست که از راه های نادرست به تیم های مقابل فشار بیاورد ولی انتظار داریم که اتفاقات نادرست ورزشگاه ها کنترل شود.

یزدی از دیگر عوامل کسب نتایج متوسط تیم نفت و گاز گچساران را خلق شگفتی در جام حذفی عنوان کرد و افزود : شگفتی سازی در جام حذفی باعث شد تا تیم های که در برابر ما صف آرایی می کنند حتی با کسب یک امتیاز به جشن و پایکوبی بپردازند و به خیال خودشان یک تیم لیگ برتری را متوقف کردند که این مهم نشان دهنده قدرت تیم ما بشمار می رود .

وی ابراز امیدواری کرد : بازیکنان تیم به اهمیت بازیهای باقی مانده کاملا آگاه هستند و قطعا با کنترل احساسات و اجرایی صحیح دستورات کادرفنی نمایشی که از آنها انتظار می رود را در بازیهای مهم باقی مانده نشان دهند هیچ تیمی جلودار ما نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در پایان گفت : هوادران خوبی داریم که همواره تیم محبوب خوشان را تنها نذاشتند و در بازی مهم روز دوشنبه چشم انتظار حضور حداکثری هوادارن هستیم تا با حضور گرمشان و تشویق های بی امان خود شرایط ایده آل برای موفقیت تیم ایجاد کنند تا با روحیه مضاعق بازی زیبای انجام دهیم که به کسب پیروزی ختم شود

با شرایط خوب میزبانی تنها در اندیشه پیروزی هستیم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi