جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارائه کارت هدیه با YITH WooCommerce Gift Cards

ارائه کارت هدیه با YITH WooCommerce Gift CardsReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 26Rating: سلام همراهان عزیز و مهربان و امیدوارم روزخوبی در پیش رو داشته باشید . دوستان عزیز با آموزش ووکامرس جدیدی در خدمت شما هستم ، در این بخش قراره برای شما افزونه ای را معرفی کنیم که با استفاده از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31350
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

کرونا :

ارائه کارت هدیه با YITH WooCommerce Gift Cards
ارائه کارت هدیه با YITH WooCommerce Gift CardsReviewed by محمد رضا ملکی on Dec 26Rating:

سلام همراهان عزیز و مهربان و امیدوارم روزخوبی در پیش رو داشته باشید . دوستان عزیز با آموزش ووکامرس جدیدی در خدمت شما هستم ، در این بخش قراره برای شما افزونه ای را معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید کارت های هدیه ای در فروشگاه خود داشته باشید و به مشتریان تان برای خرید از فروشگاه خود ارائه دهید ، پس با اموزش ارائه کارت هدیه در فروشگاه ووکامرس با ما همراه شوید .

ارائه کارت هدیه با YITH WooCommerce Gift Cards

حتما کارت های هدیه ای که بانک های مختلف به کاربران خود ارائه می دهد را دیده اید و از آنها استفاده کرده اید . امروز می خواهیم این قابلیت را برای فروشگاه ووکامرس و اینترنتی ایجاد کنیم و شما بتوانید کارت های هدیه ی شخصی را به مشتریان فروشگاه خود ارائه دهید . که برای انجام این کار افزونه ای وجود دارد که با نصب و انجام تنظیماتش می توانید این قابلیت را برای فروشگاه خود ایجاد کنید .

شما می توانید با ارائه کارت های هدیه در فروشگاه ووکامرس خود علاوه بر این که تاثیر مثبتی برای شما دارد ، این امکان را برای کاربران تان ایجاد کنید که انها با استفاده از این کارت ها از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند و برای هر بار خرید از این گیفت کارت ها استفاده کنند . شما می توانید برای گیفت کارت هایی را که در فروشگاه ارائه می دهید ، قیمتی را در نظر بگیرید و در فروشگاه خود بفروش برسانید و از این پس کاربران شما برای خرید از فروشگاه از اعتباری که داخل گیفت کارت می باشد استفاده می کنند و خرید خود را انجام می دهند .

با حذف متا تگ generator باعث امنیت وردپرس شوید
دنبال کنید

برای ایجاد این قابلیت شما باید افزونه ی YITH WooCommerce Gift Cards را در پنل وردپرس فروشگاه خود نصب نمایید که این افزونه از سری افزونه های YITH می باشد ، این افزونه دارای دو نسخه ی رایگان و پرمیوم می باشد که در این آموزش شما با تنظیمات نسخه ی رایگان ان آشنا می شوید . در ابتدا شما به لینک زیر مراجعه کنید و فایل افزونه ووکامرس را دریافت نمایید :

دانلود افزونه YITH WooCommerce Gift Cards

وقتی فایل افزونه ووکامرس را دانلود کردید ، در بخش افزونه های پنل خود و در کنار ، سایر افزونه ها نصب کنید و فعال سازید تا از این طریق بتوانید کارت های هدیه ای که دارای قیمت های مشخصی می باشد را در فروشگاه خود بفروش برسانید و کاربران تان از این پس از اعتبار این کارت ها برای خریدهای اینترنتی از فروشگاه شما استفاده کنند .

وقتی افزونه را فعال کردید به پنل وردپرس بروید و به زیر منوی yith plgins بروید و گزینه ی Gift cards را انتخاب کنید تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه شوید ، تنظیمات این صفحه بیشتر مربوط به نسخه ی پرمیوم ان می باشد که در اینجا بررسی نمی کنیم . به تب General بروید و بر روی گزینه ی فعال سازی افزونه کلیک کنید و در نهایت بر روی لینک آبی رنگ create your first gift card کلیک نمایید تا وارد صفحه ی افزودن محصول برای ایجاد گیفت کارت شوید که این صفحه به صورت زیر است :

آموزش پ

از بخش اطلاعات محصول ، باید گزینه ی gift card را انتخاب نمایید و در بخش تنظیمات ان همانطوری که مشاهده می کنید باید شما در کادر SKU شناسه ای را برای محصول خود انتخاب کنید و وارد نمایید و در در ادامه در کادر Gift card amount ، مقدارهایی برای کارت های هدیه خود در نظر بگیرید و بر روی دکمه ی Add کلیک کنید تا این مقادیر اضافه شود و با ذخیره سازی تغییرات به صفحه ی محصول کارت هدیه بروید و مشاهده کنید .

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد
دنبال کنید

طریقه ی استفاده از اعتبار این گیفت کارت ها برای خرید در فروشگاه به این صورت است که پس از خرید یکی از این کارت های هدیه ، کدی به کاربران ارائه می شود که همان کد گیفت کارت است و در زمان خرید باید کاربران این کد را وارد کنند . در ضمن می توانید برای کاربرانی که از گیفت کارت استفاده می کنند ، تخفیفی در نظر بگیرید و از این طریق جذب مشتری کنید!!!!!!

دوستان نکات اموزش امروز به پایان رسید . از همراهی شما عزیزان تا انتهای این بخش صمیمانه سپاسگزارم . بیگ تم برای شما قالب های وردپرس ویژه ارائه می دهد که شما می توانید از آنها برای ساخت فروشگاه ووکامرس و یا وب سایت خود استفاده کنید . با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما خوبان .

پیروز و موفق باشید

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس فروشگاهیقالب وردپرس مجله خبری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi