سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترین آفت برای خواص مدعی انقلابی گری،محافظه کاری است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : بزرگترین آسیب وآفت برای دین و نظام محافظه کاری افراد خواص است . به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ حجه الاسلام اباصلت فیضی راده در جلسه  هیئت اندیشه ورزی فرهنگی دانشگاه های مراغه افزود : دشمنان قسم خورده ودرجه یک نظام مقدسمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31264
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : بزرگترین آسیب وآفت برای دین و نظام محافظه کاری افراد خواص است .

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ حجه الاسلام اباصلت فیضی راده در جلسه  هیئت اندیشه ورزی فرهنگی دانشگاه های مراغه افزود : دشمنان قسم خورده ودرجه یک نظام مقدسمان ،فتنه ها،  برنامه هاوسناریوهایی طراحی کرده اند، که هر فرصتی پیدا کنند زهر خود را خواهند ریخت .

وی ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد : دشمن باطرح دوقطبی سازیهای غیرواقعی وایجادشکاف واختلاف ، در صدد ضربه زدن به وحدت  نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، افراد با بصیر و خواص علی الخصوص مسئولین  باید هوشیار باشند ،باشناخت دشمن ،واجتماع تحت لوای ولی امرمسلمین جهان موجب یاس وناامیدی مخالفین ومعاندین گردند.

وی در ادامه سخنان خود از مسئولین فرهنگی شهرستان  خواست تا در سطح شهرستان و استان کمیته ویژه روحانیت ستادپشتیبانی جبهه مقاومت فعالترگردیده راه اندازی شود تا ازظرفیت روحانیون ولایی درپشتیبانی فرهنگی ودفاع ازساحت جبهه مقاومت وشبهه زدایی استفاده گردد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه  مراغه تصریح کرد : باید فضای مناسب برای  بیان دیدگاه های دانشجویان انقلابی  ایجاد شود    تا  این قشر فرهیخته ،جوان و باسواد جامعه به راحتی  دیدگاه های خود را  بیان کنند که قبل از خطبه های نماز جمعه بهترین فضا برای بیان ایده ها و نظرات این قشرموثردرارتقای فرهنگی جامعه است .

حجه الاسلام فیضی زاده از محافظه کاری بعض از خواص در شهرستان هم گله ای کرد و گفت : بزرگترین آسیب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام محافظه کاری بعضی از خواص است که ضربه وخطرآنان از دشمن با تجهیزات کامل نظامی کمتر نیست .

هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها در مبارزه با مواد مخدر از پیگیری تا صیانت اجتماعی/ توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی/ جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر/ ۵ مصوبه مهم برای شتاب گرفتن مبارزه با مواد مخدر
دنبال کنید

وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی  و روحانیون مدافع حرم در آینده نه چندان دور خبرداد و افزود : روحانیت به نسبت سایر اقشار مختلف جامعه بیش از۴برابرشهیدرادرطول ۸سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و درجبهه مقاومت  مدافعین حرم هم بیشترین آمار رادارد .

مسئول نمایندگی سپاه مراغه در پایان سخنان خود از مسئولین فرهنگی و تاثیر گزار شهرستان خواست که با اتحاد و همبستگی امورات و مشکلات  فرهنگی شهرستان و دانشگاههای مراغه تلاش کنند و با یک برنامه ریزی منظم و دقیق امورات فرهنگی را به صورت صحیح مدیریت کنند .

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi