جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بانوی ورزشکار نفت و گاز گچساران نایب قهرمان مسابقات دارت کشور شد

  براساس این گزارش کرونا نیوز، آسیه حاصلی ادیب توانست بانوی ورزشکار باشگاه نفت و گاز گچساران که سابقه حضور در چندین مسابقه ملی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار نیز توانست در رقابت های رنکینگ کشور و انتخابی تیم ملی بعد از نماینده استان فارس در جایگاه دوم قرار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31186
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

کرونا :

بانوی ورزشکار نفت و گاز گچساران نایب قهرمان  مسابقات  دارت کشور  شد

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، آسیه حاصلی ادیب توانست بانوی ورزشکار باشگاه نفت و گاز گچساران که سابقه حضور در چندین مسابقه ملی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار نیز توانست در رقابت های رنکینگ کشور و انتخابی تیم ملی بعد از نماینده استان فارس در جایگاه دوم قرار گیرد.

آسیه حاصلی پس از ساناز برمشوری از فارس، توانست در جایگاه دوم این رقابت ها قرار گیرد و پس از وی سحر نوچیان و طاهره یدالله زاده به ترتیب از تهران و مازندران مشترکا در جایگاه سوم قرار گیرند.

آسیه حاصلی ادیب همسر یونس کریمی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است که خود نیز سابقه حضور در تیم های تنیس روی میز در کسوت بازیکن، مربی و سرپرست را در کارنامه خود دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران این موفقیت بزرگ را به سرکار خانم حاصلی تبریک عرض نموده و برای ایشان در تمام مراحل زندگی شخصی و ورزشی آرزوی توفیق دارد.

بانوی ورزشکار نفت و گاز گچساران نایب قهرمان مسابقات دارت کشور شد 4

بانوی ورزشکار نفت و گاز گچساران نایب قهرمان مسابقات دارت کشور شد 5

بانوی ورزشکار نفت و گاز گچساران نایب قهرمان  مسابقات  دارت کشور  شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi