جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت الله ملک حسینی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش کرونا نیوز ، در پیام نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر کبیر انقلاب، امام راحل(ره) و همراه هماره مقام معظم رهبری موجب تألم و تأثر گردید. شخصیتی که از اولین پیوستگان به تفکر سیاسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

کرونا :

آیت الله ملک حسینی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش کرونا نیوز ، در پیام نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر کبیر انقلاب، امام راحل(ره) و همراه هماره مقام معظم رهبری موجب تألم و تأثر گردید.

شخصیتی که از اولین پیوستگان به تفکر سیاسی و اجتماعی امام راحل و خود در زمره اندیشمندان تفکر انقلاب اسلامی بود. درک صحیح از نیاز زمان و جهاد و مبارزه و تحمل زندان و تبعید قبل از انقلاب و پذیرش مسئولیت های خطیر در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب، چه در دوران سخت آغاز پیروزی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی و چه در دوران هجوم جهان استکبار در شکل جنگ صهیونیستی علیه ایران اسلامی، چه در دوران سازندگی و چه در مأموریت های محوله از جانب رهبر عظیم الشأن، از او چهره ای خدوم ساخته بود و پیوسته با عزم و جدیت و نشاط در خدمت به اسلام و مسلمین بود.

این ضایعه مولمه را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز میهن اسلامی و دوستان و خانواده آن جهادگر رحیل تسلیت می گویم و برای وی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت دارم.

رفسنجانی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi