جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هدف گذاری۱۲هزار میلیارد ریالی کمیته امدادبرای جلب مشارکتهای مردمی

به گزارش کرونا نیوز ، علی محمد ذوالفقاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: میزان کمکهای مردمی به این نهاد در ۹ ماه گذشته افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال بوده است. وی بیان داشت: ۷۰ درصد بودجه مصوب کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط دولت و مجلس شورای اسلامی و ۳۰ درصد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

کرونا :

هدف گذاری۱۲هزار میلیارد ریالی کمیته امدادبرای جلب مشارکتهای مردمی

به گزارش کرونا نیوز ، علی محمد ذوالفقاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: میزان کمکهای مردمی به این نهاد در ۹ ماه گذشته افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی بیان داشت: ۷۰ درصد بودجه مصوب کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط دولت و مجلس شورای اسلامی و ۳۰ درصد دیگر نیز توسط مردم و نیکوکاران تامین می شود.

ذوالفقاری میزان درآمد کمیته امداد از محلهای مختلف اکرام ایتام را سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دوهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق زکات و یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از طریق شبکه های نیکوکاری اهدا می شود.

وی تصریح کرد:  یک میلیون حامی و نیکوکار خدمات حمایتی و امدادی را در راستای حمایت از مددجویان این نهاد بر عهده دارند.

ذوالفقاری با بیان اینکه افزون بر۱۰ میلیون خانوار ایرانی در کمک به مددجویان کمیته امداد مشارکت مستقیم دارند، افزود: ۹۰ هزار نفر از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند.

کمیته امداد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi