جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شانزدهمین نمایشگاه کتاب بهمن ماه جاری در یاسوج برگزار می شود

به گزارش کرونا نیوز ، رضا خردمند بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه از برگزیدگان کتاب سال استان تجلیل می شود. وی با بیان اینکه فراخوان آیین انتخاب کتاب سال استان منتشر شده است، گفت: نویسندگان بومی می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های مختلف با شرایط و مقررات چاپ کتاب به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30970
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

کرونا :

شانزدهمین نمایشگاه کتاب بهمن ماه جاری در یاسوج برگزار می شود

به گزارش کرونا نیوز ، رضا خردمند بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه از برگزیدگان کتاب سال استان تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان آیین انتخاب کتاب سال استان منتشر شده است، گفت: نویسندگان بومی می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های مختلف با شرایط و مقررات چاپ کتاب به دبیرخانه ارسال کنند.

خردمند تصریح کرد: نویسندگان و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را تا سوم بهمن ماه جاری به دبیرخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بررسی و داوری آثار از تاریخ چهارم تا ۱۰ بهمن ماه انجام می شود، تصریح کرد: نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی می توانند سه نسخه از هر عنوان کتابهایی که از دی ماه سال ۹۴ تاکنون چاپ و به رشته تحریر درآمده است را برای انتخاب کتاب سال به دبیر خانه ارسال کنند.

نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi