جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۵۱ سازمان مردم‎ نهاد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برخی از این سازمانها بیش از یکهزار نفر عضو دارند و در حوزه‌های مختلف فعالیت می کنند. وی بیان داشت: این تشکلها در حوزه های جوانان، کودکان، خانواده، امور خیریه، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حوزه زیست محیطی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30957
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

کرونا :

۲۵۱ سازمان مردم‎ نهاد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برخی از این سازمانها بیش از یکهزار نفر عضو دارند و در حوزه‌های مختلف فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: این تشکلها در حوزه های جوانان، کودکان، خانواده، امور خیریه، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حوزه زیست محیطی فعال هستند.

میر محمدی افزود: بسیاری از این سازمانها از استانداری و فرمانداریها مجوز دریافت کرده و در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به برخی از فعالیتهای این سازمانها در استان گفت: با همکاری مالی سازمانهای مردم نهاد استان در سال جاری برای بیش از ۴۰۰ زوج بی‌بضاعت جهیزیه تهیه و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

میرمحمدی با بیان اینکه کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی با فعالیت تشکلهای مردم نهاد میسر خواهد شد، اظهار داشت: تشکلهای مردم نهاد با برخورداری از حضور مردم پتانسیل های  فراوانی برای رفع معضلات و مشکلات و اطلاع رسانی به مردم و مسئولین دارند.

تشکل نهضت سبز زاگرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi