جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد چاه های آب استان ۸.۵ درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش کرونا نیوز ، سید علی لدنی نژاد ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: افزایش تعداد چاه ها با هدف افزایش ظرفیت تولید آب با حفر و در مدار قرار گرفتن این چاه ها انجام گرفته است. لدنی نژاد به تلاش و فعالیت آب وفاضلاب استان در راستای مدیریت تولید، مدیریت توزیع و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30906
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

کرونا :

تعداد چاه های آب استان ۸.۵ درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش کرونا نیوز ، سید علی لدنی نژاد ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: افزایش تعداد چاه ها با هدف افزایش ظرفیت تولید آب با حفر و در مدار قرار گرفتن این چاه ها انجام گرفته است.

لدنی نژاد به تلاش و فعالیت آب وفاضلاب استان در راستای مدیریت تولید، مدیریت توزیع و مدیریت مصرف اشاره کرد، وعنوان داشت: اضافه کردن چاه ها، آب رسانی از سد کوثر به گچساران که به مدار بهره برداری رسیده است و بهسازی منابع قبلی از جمله اقدامات انجام شده و در حال انجام در بحث تولید است.

لدنی نژاد تاکید کرد: با هدف مدیریت توزیع و با توجه به اینکه ۳۰ درصد شبکه های توزیع آب در استان فرسودگی دارند، و نیاز به بازسازی آنها وجود دارد،  بازسازی شبکه های توزیع آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این اقدامات متناسب با تامین اعتبارات، اعتبارات اسناد خزانه و اوراق مشارکت انجام می شوند.

لدنی نژاد با بیان اینکه مدیریت مصرف ارتباط مستقیم با جامعه دارد، عنوان کرد: این موضوع به نوعی فرهنگ سازی محسوب می شود، که هدف گذاری هایی در این زمینه انجام شده است.

لدنی نژاد گفت: در راستای اصلاح الگوی مصرف دسترسی به اهداف، با شناسایی جامعه هدف و طبقه بندی مناسب در بخش های خردسالان، دانش آموزان، خانم های خانه دار، صنف لوله کشان و تاسیسات و برنامه هایی که  برای عموم انجام شده و یا در حال انجام است، تلاش می شود که بتوان با روش های مناسب، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف به هدف گذاری های انجام شده دست یافت.

ناهماهنگی اطلاعات پروژه ها بین مسئولین باید حل شود
دنبال کنید

لدنی نژاد تاکید کرد: در این  راستا در سه سال گذشته برنامه های مختلفی انجام گرفته، و بخشی از آنها به کودکان و خردسالان اختصاص داشته است.

وی افزود: در سال قبل برنامه ترنم باران برگزار شد، و در سال جاری نیز جشنواره فراگیری نخستین واژه( آب) برای دانش آموزان کلاس اول انجام گرفته است.

لدنی نژاد گفت: برای خانم های خانه دار در اجتماعت و در قبوض آب اطلاع رسانی های لازم برای اصلاح الگوی مصرف انجام می شود.

وی اظهار داشت: در تابستان سال جاری همایش مناسبی با نام خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب برگزار شد.

لدنی نژاد اضافه کرد: سالانه چندین جلسه با صنف لوله کش و فعالین این حوزه کاری با هدف تبیین و به کارگیری موضوعات نیز برگزار می شود.

چاه آب

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi