جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست خروجی های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تکمیل می شود

  براساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات برنامه خاصی برای جذب بازیکنان جدید در نقاطی که نیاز به تقویت باشد داریم. یزدی تصریح کرد: تاکنون علاوه بر حسین حجازی که با یک تیم لیگ برتری دو بازیکن دیگر نیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30891
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

کرونا :

لیست خروجی های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تکمیل می شود

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، داریوش یزدی جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات برنامه خاصی برای جذب بازیکنان جدید در نقاطی که نیاز به تقویت باشد داریم.

یزدی تصریح کرد: تاکنون علاوه بر حسین حجازی که با یک تیم لیگ برتری دو بازیکن دیگر نیز با باشگاه نفت و گاز گچساران برای جدایی به توافق رسیده اند که فسخ آنها به زودی نهایی می شود.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده تکلیف سایر بازیکنان خروجی و وروذی تیم نیز مشخص خواهد شد افزود: جهت بازی با بعثت کرمانشاه از جمعه بعداز ظهر اردویی در اهواز برگزار می کنیم و سپس به سوی کرمانشاه سفر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: برای بازی با بعثت کرمانشاه با برنامه و پرانرژی هستیم و تنها به برد فکر می کنیم.

یزدی اظهار امیدواری کرد: با تغییراتی که در نیم فصل اعمال می کنیم تیم با انگیزه و پرانرژی تر در مسابقات ظاهر می شویم.

لیست خروجی های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تکمیل می شود

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi