شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گاف عجیب برنامه 90 در خصوص باشگاه نفت و گاز گچساران + فیلم

  براساس این گزارش کرونا نیوز، دربخش دوربین ۹۰ این برنامه ورزشی تصویری از یکی از بینندگان این برنامه از روستای روشن آباد پخش شد که در آن یک قلیان کنار تیرک دروازه یک زمین چمن محلی به نمایش در آمد و مجری برنامه آن زمین را به اشتباه متعلق به باشگاه نفت و گاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30749
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

کرونا :

گاف عجیب برنامه 90 در خصوص باشگاه نفت و گاز گچساران + فیلم

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، دربخش دوربین ۹۰ این برنامه ورزشی تصویری از یکی از بینندگان این برنامه از روستای روشن آباد پخش شد که در آن یک قلیان کنار تیرک دروازه یک زمین چمن محلی به نمایش در آمد و مجری برنامه آن زمین را به اشتباه متعلق به باشگاه نفت و گاز گچساران اعلام کرد.

این اشتباه مجری برنامه به همراه اشتباه ابتدای برنامه که نام باشگاه نفت مسجد سلیمان را به جای نام باشگاه نفت و گاز گچساران تلفظ کرده بود موجب شد تا باشگاه نفت و گاز گچساران با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به این اتفاقات ابراز نماید.

همچنین در ابتدا این برنامه پرمخاطب گزارش کرونا نیوزی از حضور پرشور هواداران نفت و گاز گچساران در بازی مقابل تراکتورسازی پخش شد اما در ادامه این طعم شیرین این گزارش کرونا نیوز خوب با این اتفاقات برای هواداران به تلخی کشیده شد.

نکته قابل توجه در این بخش برنامه فرد ارسال کننده این تصویر بود که از روستای روشن آباد بوده که روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران است.

گاف عجیب برنامه 90 در خصوص باشگاه نفت و گاز گچساران + فیلم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi