سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس جمهوری پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

“قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواک” ، “قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه به انضمام تشریفات(پروتکل) الحاقی” و “قانون موافقتنامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

کرونا :

رییس جمهوری پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

“قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواک” ، “قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه به انضمام تشریفات(پروتکل) الحاقی” و “قانون موافقتنامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان” ، سه قانونی بودند که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد.

دکتر روحانی همچنین در نامه ای به وزارت دادگستری ، قانون معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری را برای اجرا ابلاغ کرد.
قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن فرهنگستان ها و مجامع علمی آسیا نیز قانونی بود که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

رییس جمهوری پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi