جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شد

به گزارش کرونا نیوز ، سعید بالش زر پیش از ظهر سه شنبه  در جمع خبرنگاران افزود: دو هزارو ۳۷۰ کیلوگرم از این کشفیات  از نوع تریاک بوده است. بالش زر با بیان اینکه در ۹ ماهه ابتدایی  سال جاری  ۱۶۰۵ نفر در زمینه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند، بیان داشت: ۵۶ باند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30700
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

کرونا :

۳۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شد

به گزارش کرونا نیوز ، سعید بالش زر پیش از ظهر سه شنبه  در جمع خبرنگاران افزود: دو هزارو ۳۷۰ کیلوگرم از این کشفیات  از نوع تریاک بوده است.

بالش زر با بیان اینکه در ۹ ماهه ابتدایی  سال جاری  ۱۶۰۵ نفر در زمینه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند، بیان داشت: ۵۶ باند در این راستا شناسایی و متلاشی شده است.

بالش زر به کشف تعداد زیادی قرص روانگردان اشاره کرد، و افزود: بیش از دو میلیون و ۵۰۰هزار عدد انواع قرص روان گردان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اقدامات انجام شده برای مبارزه با مواد مخدر ۲۵۱ دستگاه وسیله نقلیه در ۹ ماهه ابتدایی امسال توقیف شده است.

کراپ‌شده - کشف مواد مخدر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi