جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور عوامل برنامه ورزشی 90 در باشگاه نفت و گاز گچساران +تصویر

  براساس این گزارش کرونا نیوز، گزارش کرونا نیوزگر و عوامل برنامه ۹۰ در مدت حضور خود در گچساران علاوه بر پوشش خبری بازی جام حذفی نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز از حضور پرشور مردم در ورزشگاه و برخی از امکانات ورزشی این شهرستان نیز مستندی تهیه کرد. همچنین در دو بخش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30671
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

کرونا :

حضور عوامل برنامه ورزشی 90 در باشگاه نفت و گاز گچساران +تصویر

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، گزارش کرونا نیوزگر و عوامل برنامه ۹۰ در مدت حضور خود در گچساران علاوه بر پوشش خبری بازی جام حذفی نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز از حضور پرشور مردم در ورزشگاه و برخی از امکانات ورزشی این شهرستان نیز مستندی تهیه کرد.

همچنین در دو بخش مجزا گزارش کرونا نیوزگر برنامه ۹۰ با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهر با عبدالخانی رئیس این اداره به گفتگو نشست و آخرین جزئیات زمین های چمن ورزشی در گچساران و استعدادهای فوتبالی این رشته اطلاعات کسب کرد.

در بخش ورزش نفت نیز گزارش کرونا نیوزگر برنامه ۹۰ با حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران گفتگویی با رئیس ورزش قهرمانی این باشگاه انجام داد که در برنامه در روز دوشنبه ششم دی ماه بخشی از این گزارش کرونا نیوز ها و در قسمت های بعدی بخش های دیگری از این گزارش کرونا نیوز ها پخش خواهد شد.

در همین زمینه رایزنی های با عوامل برنامه ساز ۹۰ صورت گرفته که در یک فرصت مناسب برای تهیه بخش ایران ۹۰ در شهرستان گچساران در شهر گچساران حضور یایند و از کلیه ظرفیت های ورزشی این شهر و روستاهای اطراف گزارش کرونا نیوز تهیه کنند.

گفتنی است ، گزارش کرونا نیوز بازی نفت و گاز گچساران وتراکتورسازی تبریز در گچساران و همجنین بخشی از گزارش کرونا نیوز شهر در برنامه هفته آینده ۹۰ روز دوشنبه ششم دی ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

حضور عوامل برنامه ورزشی 90 در باشگاه نفت و گاز گچساران +تصویر 3

 

حضور عوامل برنامه ورزشی 90 در باشگاه نفت و گاز گچساران +تصویر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi