پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افزونه تغییر پیوند یکتا در وردپرس

سلام دوستان و همراهان عزیز . روزتون بخیر و شادی . پیوندهای یکتا در پنل وردپرس یک قابلیت مهمی می باشند . مدیر سایت با استفاده از پیوندهای یکتا می تواند به تعیین ساختار URL و آدرس دهی به مطالب و صفحات سایت وردپرس خود اقدام نماید . اگر این پیوندهای یکتا به درستی مورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30631
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۵۶

سلام دوستان و همراهان عزیز . روزتون بخیر و شادی . پیوندهای یکتا در پنل وردپرس یک قابلیت مهمی می باشند . مدیر سایت با استفاده از پیوندهای یکتا می تواند به تعیین ساختار URL و آدرس دهی به مطالب و صفحات سایت وردپرس خود اقدام نماید . اگر این پیوندهای یکتا به درستی مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند تاثیر مثبتی را بر روی سئو سایت داشته باشد . در این آموزش وردپرس برای شما افزونه ای برای تغییر پیوندهای یکتای وردپرس معرفی می کنیم .

افزونه تغییر پیوند یکتا در وردپرس

اگر شما مدیران وب سایت ها بخواهید به صورت ناگهانی و بعد از مدتی پیوندهای یکتای سایت خود را تغییر دهید . صفحات و برگه های سایت شما دچار خطای ۴۰۴ می شوند و در صورت کاربران خود را از دست می دهید . اگر لازم است که به هر دلیلی پیوندهای یکتای خود را تغییر دهید و نمی خواهید کاربران شما با صفحات خطای ۴۰۴ روبرو شوند ، از افزونه وردپرس که در این زمینه وجود دارد استفاده نمایید .

آموزش افزونه Change Permalink Helper :

افزونه Change Permalink Helper ، افزونه ای برای تغییر پیوندهای یکتا در وردپرس می باشد . عملکرد این افزونه به این صورت است که با انتقال کاربران به آدرس و پیوند یکتای صفحات جدید از بروز خطای ۴۰۴ برای آنها جلوگیری می کند . برای شروع کار افزونه را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود افزونه Change Permalink Helper

پس از اینکه افزونه ی مورد نظر را در مسیر افزونه های پنل وردپرس نصب و فعال کردین ، برای شما تنظیماتی نشان داده نمی شود !!!! فقط با نصب و فعال سازی افزونه کار شما تمام شده است . حال می توانید به بخش پیوندهای یکتا بروید و آن را تغییر دهید .

استان کهگیلویه و بویراحمد در یک نگاه / نقاط قوت و ضعف
دنبال کنید

نکته : بهتره که قبل از تغییرات در پیوندهای یکتا ، یک نسخه ی پشتیبان از وب سایت خود تهیه کنید ، تا دچار مشکل نشوید .

با تشکر از همراهی شما عزیزان تا انتهای این آموزش وردپرس . با ادامه اموزش های بیگ و معرفی قالب های وردپرس با ما همراه شوید . موفق و پیروز باشید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس خبری –  قالب وردپرس بازی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi