شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید روسای ورزش قهرمانی و همگانی شرکت ملی نفت از باشگاه نفت گچساران

  براساس این گزارش کرونا نیوز، ایرج و حسین تاجیک در سفری دو روزه به گچساران با حضور در اماکن ورزشی نفت و گاز گچساران از نزدیک با فعالیت های ورزشی این باشگاه آشنا شدند. روسای ورزش همگانی و قهرمانی شرکت ملی نفت در بازدید از اماکن ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران نقاط ضعف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30524
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

کرونا :

بازدید روسای ورزش قهرمانی و همگانی شرکت ملی نفت از باشگاه نفت  گچساران

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، ایرج و حسین تاجیک در سفری دو روزه به گچساران با حضور در اماکن ورزشی نفت و گاز گچساران از نزدیک با فعالیت های ورزشی این باشگاه آشنا شدند.

روسای ورزش همگانی و قهرمانی شرکت ملی نفت در بازدید از اماکن ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی و برای بهسازی اماکنی که نیاز به برنامه ریزی توسعه ای دارند با مسئولان ورزش نفت گچساران نشستی تشکیل دادند.

رئیس امو ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص به خبرنگار نفت گفت : در نشستی که با روسای ورزش قهرمانی و همگانی شرکت ملی نفت داشتیم برای بهسازی نقاط ضعف اماکن ورزشی صحبت های خوبی مطرح شده که پس از طرح در شورای ورزش وزارت نفت برنامه ریزی لازم در جهت اجرای آن صورت می پذیرد.

محمد حبیبی نژاد افزود: در حال جمعیت قابل توجهی از کارکنان صنعت در اماکن ورزشی این امور به ورزش می پردازند که کار نگهداری و بهسازی این اماکن نیاز به توجه ویژه مالی از سوی مسئولان ورزش شرکت ملی نفت است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: در حال نفت و گاز گچساران با عضویت بیش از ۱۲ هزار ورزشکار بیشترین فعالیت ورزشی را در میان شرکت های حاضر در مناطق نفتخیز جنوب دارد.

بازدید روسای ورزش قهرمانی و همگانی شرکت ملی نفت از باشگاه نفت  گچساران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi