چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جامع مسکن حوزه های علمیه تدوین و به دولت تقدیم شده است

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید علا رفیعی بعداظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای مسکن طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: رفع مشکلات طلاب به حل برخی مشکلات دیگر جامعه نیز کمک می‌کند. وی بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد۷۰۰ طلبه و روحانی دارد که ۲۱۰ نفر از این طلاب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30458
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

کرونا :

طرح جامع مسکن حوزه های علمیه تدوین و به دولت تقدیم شده است

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید علا رفیعی بعداظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای مسکن طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: رفع مشکلات طلاب به حل برخی مشکلات دیگر جامعه نیز کمک می‌کند.

وی بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد۷۰۰ طلبه و روحانی دارد که ۲۱۰ نفر از این طلاب در استان ساکن و متقاضی مسکن هستند.

رفیعی اظهار داشت: شورای مسکن طلاب و روحانیون در راستای رفع مشکلات مسکن طلاب تشکیل شده است و تشکیل ماهانه جلسات این شورا ضروری است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار نیز در این نشست گفت: با توجه به نیازمندیهای طلاب و روحانیون در حوزه مسکن مناسب و مطلوب در مرکز استان و سایر شهرها اقدامات و حمایتهای لازم متناسب با امکانات انجام خواهد شد.

پژمان نیک اقبالی افزود: استفاده از ظرفیت اوقاف و امور خیریه، بافت فرسوده و مسکن مهر و همچنین مسکن روستایی از جمله اولویت ها در راستای تأمین مسکن طلاب و روحانیون است

وی با بیان اینکه پیش از تشکیل رسمی شورا چند جلسه مقدماتی در این خصوص تشکیل شده است، گفت: اقدامات و هماهنگیهای لازم برای تشکیل شورا در استان انجام شد.

نیک اقبالی تصریح کرد: تأمین زمین در سایر شهرهای استان به جز یاسوج با همکاری مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداریها انجام می شود.

به گزارش کرونا نیوز ، شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مسکن مهر، از رویا تا کابوس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi