جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرمربی تراکتورسازی تبریز : این زمین در حد محلات هم نیست!

امیر قلعه‌نوعی، سرمربی مشهور فوتبال پس از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارات جالبی را درباره شهر گچساران بر زبان آورد؛ سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: «خوشحالم که به چنین شهر خوبی آمدم. فکر می‌کنم اینجا با تبریز حدود ۲۷ درجه اختلاف دما دارد. شهر گچساران آب و هوای بهشتی دارد. استقبال خیلی خوبی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

کرونا :

سرمربی تراکتورسازی تبریز : این زمین در حد محلات هم نیست!

امیر قلعه‌نوعی، سرمربی مشهور فوتبال پس از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارات جالبی را درباره شهر گچساران بر زبان آورد؛
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: «خوشحالم که به چنین شهر خوبی آمدم. فکر می‌کنم اینجا با تبریز حدود ۲۷ درجه اختلاف دما دارد. شهر گچساران آب و هوای بهشتی دارد. استقبال خیلی خوبی از ما شد؛ گچسارانی‌ها نشان دادند مسئولان خوبی دارند، فرماندار خوبی دارند و نماینده مجلس‌شان هم آدم خوبی است.»
سرمربی اسبق استقلال تهران در در عین حال با گلایه از محرومیت‌ها در شهر غنی گچساران، تصریح کرد: «متاسفانه گچساران از دارایی‌هایش استفاده نمی‌کند؛ من وقتی چاه‌های نفت و گاز را دیدم ناراحت شدم که چرا چنین شهری در بخش ورزش اینقدر مشکل دارد؟

زمین مسابقه را دیدید؟ این زمین در حد محلات هم نیست!»
قلعه‌نوعی، اظهار داشت: «مردم گچساران لیاقت بیشتری دارند و از مسئولان این شهر می‌خواهم برای مردم و جوانان این شهر کار بیشتری بکنند.»

 

منبع : ریواس جنوب

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi