پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی گلزارهای شهدای استان وضعیت مناسبی ندارند

به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی بعدازظهر یکشنبه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان افزود: یکی از این گلزارها گلزار شهدای سی سخت است که نیاز به ساماندهی دارد. وی بیان داشت: دستگاههای که طرح و یا پروژه ای با اعتبار یک میلیارد تومان و بیشتر در کنار گلزار شهدا، دارند، نیز باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30263
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

کرونا :

برخی گلزارهای شهدای استان وضعیت مناسبی ندارند

به گزارش کرونا نیوز ، پژمان نیک اقبالی بعدازظهر یکشنبه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان افزود: یکی از این گلزارها گلزار شهدای سی سخت است که نیاز به ساماندهی دارد.

وی بیان داشت: دستگاههای که طرح و یا پروژه ای با اعتبار یک میلیارد تومان و بیشتر در کنار گلزار شهدا، دارند، نیز باید نسبت به ساماندهی آنها توجه جدی داشته باشند.

نیک اقبالی تصریح کرد: مسئله ساماندهی گلزار شهدای استان به طور جدی مورد توجه همه دستگاه های اجرائی استان باشد.

وی با بیان اینکه کارگروه ساماندهی گلزارها باید از همه ظرفیتهای استان برای ساماندهی گلزار شهدا بهره گیرند، گفت: دستگاههای اجرائی استان در شرح وظایف و برنامه های سالانه خود مسئله ساماندهی گلزار شهدا را لحاظ کنند.

نیک اقبالی اظهار داشت: دستگاههای خدمات رسان نیز باید براساس قانون در راستای تامین آب، برق، گاز و راه برای گلزار شهدا همکاری لازم را داشته باشند.

پژمان نیک اقبالی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi