شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۷ واحد بوم گردی جدید در کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود

محمود باقری در گفتگو با افزود: پنج واحد بوم گردی نسبت به تشکیل پرونده و تقاضای تسهیلات اقدام کرده اند، که تلاش می شود در آینده ای نزدیک احداث و به بهره برداری برسند. باقری با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی فرصت مناسبی برای ترویج سبک معماری و زندگی بومی، جذب گردشگر و توسعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30227
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۱۱

کرونا :

۴۷ واحد بوم گردی جدید در کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود

محمود باقری در گفتگو با افزود: پنج واحد بوم گردی نسبت به تشکیل پرونده و تقاضای تسهیلات اقدام کرده اند، که تلاش می شود در آینده ای نزدیک احداث و به بهره برداری برسند.

باقری با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی فرصت مناسبی برای ترویج سبک معماری و زندگی بومی، جذب گردشگر و توسعه گردشگری است، عنوان داشت: واحد بوم گردی رئیس در شهر سی سخت به عنوان تنها واحد فعلی بوم گردی فرصت مناسبی برای توسعه توریسم و گردشگری استان است.

وی بیان کرد: صندوق کار آفرینی امید تسهیلات مناسبی در این خصوص ارائه می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین گفت: تکمیل مجموعه هتل سوئیت سیمرغ تحول مناسبی در زمینه گردشگری سی سخت است.

وی افزود: واحد های اقامتی این مجموعه با ۱۲ سوئیت مجهز، به خدمات دهی در بخش گردشگری مشغول هستند.

باقری به روند اجرایی هتل ۴ ستاره در این مجموعه  اشاره کرد و گفت: این هتل در شش هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

وی افزود: افتتاح این پروژه از اولویت های بخش گردشگری است و  با احداث این هتل امکان اشتغالزایی برای بیش از چهل نفر محقق می شود.

بوم‌کلبه بوم‌گردی اقامت‌گاه روستایی اقامتگاه‌های بوم‌گردی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi