جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارائه ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری الزامی است

به گزارش کرونا نیوز ، مجید محنایی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هلدینگ اقتصادی کمیته امداد گفت: بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های سرمایه گذاری خود را با اطلاع رسانی و عمومی سازی در سایت ها و دید عموم قرار دهند. محنایی تاکید کرد: در حال حاضر فضای مجازی تاثیر فراوانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

کرونا :

ارائه ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری الزامی است

به گزارش کرونا نیوز ، مجید محنایی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هلدینگ اقتصادی کمیته امداد گفت: بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های سرمایه گذاری خود را با اطلاع رسانی و عمومی سازی در سایت ها و دید عموم قرار دهند.

محنایی تاکید کرد: در حال حاضر فضای مجازی تاثیر فراوانی در شناختن ظرفیت ها دارد، و به روز رسانی دستگاه ها در زمینه ارائه این ظرفیت ها نیاز است.

محنایی گفت: هلدینگ کمیته امداد ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و کمک به محرومیت زدایی در استان است.

وی افزود: در اولین فرصت تا قبل از پنجم دی ماه جلسه ای در جهاد کشاورزی با دعوت از تمامی مدیران زیر بخش های کشاورزی، نمایندگان هلدینگ برگزار و ظرفیت های این بخش شناسایی و موانع بررسی و ظرفیت ها با شفاف سازی مشخص شود.

محنایی با بیان اینکه جامعه هدف از دستگاه ها و مسؤلان انتظار دارد، عنوان داشت: پیگیری و تلاش در کار و فعالیت دلسوزانه برای جامعه نیاز است.

مجید محنایی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi