یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحاد شیعه و سنی توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش کرونا نیوز ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: دشمنان همواره درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و ااتحاد شیعه و سنی این نقشه دشمنان را نقش برآب می کند. وی بیان کرد: شیعه و سنی مشترکات زیادی شامل قبله، پیامبر و قرآن‌کریم دارند که باید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30187
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

کرونا :

اتحاد شیعه و سنی توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش کرونا نیوز ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: دشمنان همواره درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و ااتحاد شیعه و سنی این نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.

وی بیان کرد: شیعه و سنی مشترکات زیادی شامل قبله، پیامبر و قرآن‌کریم دارند که باید بر روی این مشترکات تاکید کنند.

وی با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: این نامگذاری هفته وحدت برای اتحاد و انسجام بیشتر شیعه و سنی است و باید همه در راستای وحدت مسلمانان تلاش کنند.

حسینی همچنین به آزادسازی شهر حلب در سوریه اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در شهر حلب سوریه شکست مفتضحانه ای خوردند.

وی تصریح کرد: پس از ورود داعشی‌ها به سوریه بسیاری از کشورهای عربی منطقه و همچنین وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس‌جمهور فرانسه و بسیاری دیگر اعلام می‌کردند که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه باید برود اما رهبر معظم انقلاب تنها کسی بودند که فرمودند که بشار اسد باید بماند و پیروزی با ملت سوریه است و این فرمایش ایشان محقق شد.

امام جمعه یاسوج افزود: این شهر استراتژیک با مقاومت و هماهنگی نیروهای مدافع حرم آزاد شد و شکست و روسیاهی را نصیب محور شوم تروریست‌ها یعنی امریکا، اسراییل، عربستان و ترکیه و سایرین کرد.

وی تاکید کرد: نه تسحلیات غربی‌ها و نه دلارهای کشورهای عربی نتوانست مانع شکست داعش در شهر حلب سوریه شود و به‌لطف الهی شهر حلب آزاد شد.

حسینی همچنین با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزویان و دانشگاهیان دو قشر مهم جامعه هستند که وحدت و همدلی آن‌ها منشاء خیر و برکت برای جامعه است.

وی عنوان کرد: استعمارگران سال‌ها تلاش کردند که بین این دو جایگاه موثر اختلاف بیندازند تا بهتر و آسان‌تر بتوانند بر کشورهای اسلامی و ثروت خدادادی آن‌ها مسلط شوند.

حسینی بیان کرد: امام راحل با بصیرت این موضوع را مطرح کردند که نه اینکه تداخلی در کار هم داشته باشند بلکه هر دو هماهنگ برای ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار باشند.

وی همچنین در پایان با اشاره به سخنان وقیحانه نخست وزیر انگلیس، خواستار پاسخ قاطع و عملی به این یاوه‌گویی‌ها از سوی دولت شد.

بیژن عالی پور:طرح هدررفت گاز همراه نفت در نخستین گام به بخش خصوصی واگذارشد
دنبال کنید

امام جمعه یاسوج

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi