چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزانه ۴۰تا ۶۰هزارنفر ازناوگان حمل ونقل تاکسیرانی استفاده می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، سجاد بهرامی صبح چهارشنبه درآستانه هفته حمل ونقل افزود: براین اساس شماراستفاده کنندگان ازاین ناوگان درنیمه اول سال روزانه چهل هزار نفر و نیمه دوم شصت هزارنفر ثبت شده است . وی اظهارداشت:به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و حضوردانش آموزان و دانشجویان درساعات مختلف شبانه روز برتعداد استفاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30048
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۴۹

کرونا :

روزانه ۴۰تا ۶۰هزارنفر ازناوگان حمل ونقل تاکسیرانی استفاده می کنند

به گزارش کرونا نیوز ، سجاد بهرامی صبح چهارشنبه درآستانه هفته حمل ونقل افزود: براین اساس شماراستفاده کنندگان ازاین ناوگان درنیمه اول سال روزانه چهل هزار نفر و نیمه دوم شصت هزارنفر ثبت شده است .

وی اظهارداشت:به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و حضوردانش آموزان و دانشجویان درساعات مختلف شبانه روز برتعداد استفاده کنندگان ازناوگان تاکسیرانی افزوده می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار ومسافرشهرداری یاسوج گفت: هم اینک یک هزارو ۴۸ تاکسی شناسنامه دار کارحمل و نقل شهروندان دریاسوج را به صورت شبانه روزی برعهده دارند.

وی افزود: برای ارایه خدمات به شهروندان ۱۴ نقطه شهری به ایستگاه سواره رو تاکسی اختصاص یافته است.

بهرامی تصریح کرد: هم چنین برای بهره مندی شهروندان ازخدمات ناوگان تاکسیرانی ۳۱ خط فعال می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار ومسافرشهرداری یاسوج گفت: تقویت ناوگان تاکسیرانی ، ارتقاء خدمات ویژه به شهروندان و نوسازی ناوگان تاکسیرانی ازجمله طرح های  دردست این سازمان است .

وی افزود: با هدف جلوگیری از کاهش تصادفات به رانندگان آموزش های ویژه ازسوی مرکزعلمی کاربردی شهرداری یاسوج ارایه شده و ادامه دارد.

تاکسیرانی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi