پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر عامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی کشور از محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی گچساران

به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز مهندس طرز طلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاههای برق حرارتی کشور با همراهی تعدادی از مسئولین کشوری و استانی از محل احداث سیکل ترکیبی شهرستان گچساران بازدید کردند. فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید با اشاره به اتمام مطالعات طرح نیروگاه سیکل ترکیبی برق هزار مگاواتی گچساران گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30042
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

کرونا :

بازدید مدیر عامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی کشور از محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی گچساران
به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز مهندس طرز طلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاههای برق حرارتی کشور با همراهی تعدادی از مسئولین کشوری و استانی از محل احداث سیکل ترکیبی شهرستان گچساران بازدید کردند.
فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید با اشاره به اتمام مطالعات طرح نیروگاه سیکل ترکیبی برق هزار مگاواتی گچساران گفت : پس از امکان سنجی از سوی کارشناسان،۴۵هکتار زمین در دهستان لیشتر برای ساخت این نیروگاه اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه این طرح در هیئت دولت تصویب شده است ادامه داد: این طرح از محل اعتبارات شرکت توانیر با مشارکت بخش خصوصی ساخته می شود.
رحیمی  تحریم های اقتصادی دشمنان را فرصتی برای صنعت برق کشور برای خودساختگی و خودکفایی برشمرد و گفت: با بهره برداری از این طرح امکان استقرار صنایع بزرگ در گچساران و به دنبال آن توسعه و شکوفایی اقتصادی این منطقه نفت خیز فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد  طرح نیروگاه سیکل ترکیبی برق گچساران زمینه تولید انرژی های پاک و بی خطر را فراهم خواهد کرد . .
وی راه‌اندازی این نیروگاه را جهش اقتصادی مثبتی  برای گچساران  می‌داند و می‌گوید: با توجه به دارا بودن پتانسیل احداث صنایع پایین دستی و نفت خیز بودن گچساران باید این فرصت را غنیمت شمرد و تلاش کرد تا هرچه زودتر این سیکل به بهره برداری برسد.
فرماندار گچساران ضمن تشکر از پیگیرهای نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود:طی چند روز اخیر دومین گروه از مسئولین کشوری با حضور در شهرستان از محل احداث این سیکل بازدید که نشان از پیگیری مسئولین و اهمیت و ضرورت کار دارد.
رحیمی  اشتغالزایی این نیروگاه را  3500 نفر در زمان احداث و ۵۰۰ نفر بعد از بهره برداری عنوان کرد
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi