پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)با فرماندارگچساران

به گزارش کرونا نیوز ,  مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد کشور با حضور در محل فرمانداری گچساران با عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد. مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد با بیان این مطلب که دولت و کمیته امداد حضرت امام (ره) برای تامین نیاز محرومان فاقد مسکن مصمم هستند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30041
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

کرونا :

نشست مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)با فرماندارگچساران
به گزارش کرونا نیوز ,  مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد کشور با حضور در محل فرمانداری گچساران با عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد با بیان این مطلب که دولت و کمیته امداد حضرت امام (ره) برای تامین نیاز محرومان فاقد مسکن مصمم هستند افزود: پایان آذر ماه ۱۰۰درصد اعتبارات احداث مسکن کمیته ی امداد امام کهگیلویه وبویر احمد پرداخت می شود که فرصتی مناسب برای سرعت بخشیدن به تامین سرپناه محرومان است.
ابراهیم بازیان اعطای تسهیلات بلا عوض از سوی کمیته ی امداد و دولت را نشان دهنده ی عزم جدی آنان برای پایان دادن به دغدغه ی تامین سرپناه محرومان دانست و گفت :کمیته امداد به مددجویان این نهاد حمایتی که در بافت فرسوده گچسارام مستقر هستند ۲۰ میلیون تومان وام بلا عوض جهت نوسازی منازل مسکونی اعطاء خواهد کرد که فرصت مناسبی است برای باز سازی منازل این افرادمی باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این نشست تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد که در بافت فرسوده شهر دوگنبدان مستقر هستند را  بیش از ۱۴۷ واحد مسکونی برشمرد  که تا پایان سال جاری بیش از ۲۷ واحد بازسازی خواهد شد.
در ادامه فرماندار شهرستان گچساران ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد و همراهان اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) را در بخش توانمند سازی و اشتغالزایی قابل تقدیر دانست .

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به وضعیت بافت فرسوده شهر دوگنبدان اظهار داشت :در بافت فرسوده شهر دوگنبدان افراد آبرومند و ولایتمداری زندگی می کنند که در خط نظام و با پرورش و تقدیم فرزندان خود در اقتدار این نظام نقشی اساسی داشته و خواهند داشت .
وی افزود:تعدادی از ساکنین این محلات از مددجویان کمیته امداد بوده که انتظار می رود با حمایت و تشویق مسئولین بحث نوسازی و بهسازی منازل آنها به نحو مطلوب صورت پذیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اعطای پروانه ساخت ،تهیه نقشه ،خاکبرداری و .. را از حمایتهای مسئولین از این ساکنین برای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری دانست .
وی تصریح کرد: به هر یک از واحدهای مسکونی شهر دوگنبدان ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت و ۶۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.
  عبدالرحیم رحیمی از مسئولین این نهاد حمایتی خواستند تا ضمن اینکه به مسائل مربوط به محرومین رسیدگی می کنند بحث آموزش آنها را مد نظر قرار داده تا انشاء الله به خود کفایی رسیده و روزی برسد که نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد.

تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان به استان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی
دنبال کنید

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi