جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حماسه ۹ دی تجلی اقتدار ملت ایران است

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی افزود: اصل دشمن شناسی از مهمترین مواردی است، که باید مورد توجه قرار بگیرد. وی با بیان اینکه این روز انسجام، وحدت و اقتدار کشور را به همراه داشت، عنوان کرد: استکبار جهانی دشمنی روشن و مشخصی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

کرونا :

حماسه ۹ دی تجلی اقتدار ملت ایران است

به گزارش کرونا نیوز ، فتاح محمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی افزود: اصل دشمن شناسی از مهمترین مواردی است، که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این روز انسجام، وحدت و اقتدار کشور را به همراه داشت، عنوان کرد: استکبار جهانی دشمنی روشن و مشخصی با انقلاب اسلامی ایران دارد.

محمدی تصریح کرد: نظام برای همه افراد جامعه حق و حقوقی قائل است، و با افرادی که قصد ضربه به نظام و انقلاب را دارند، با قدرت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار هیچوقت به پایان نخواهد رسید، افزود: انقلاب ما انقلابی اسلامی، فرهنگی و مردمی است و مبارزه با استکبار به عنوان یکی از مهمترین اصول آن است و مشخص است که آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های مختلف استانی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فعالیتهای مهمی با جدیت در حال انجام است و با تمام مشکلات پیش رو عملکرد های مناسبی در این حوزه وجود دارد.

فتاح محمدی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi