سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان البرز مورد بازدید قرار گرفت

در سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان البرز از برخی از واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی این استان بازدید شد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جریان بازدید از مراکز ملکی بیمه ای و درمانی این سازمان در استان البزر با بیمه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29540
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
در سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان البرز از برخی از واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی این استان بازدید شد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جریان بازدید از مراکز ملکی بیمه ای و درمانی این سازمان در استان البزر با بیمه شدگان و مراجعان گفتگو کرد و در جریان خدمت رسانی به آنها قرار گرفت.
در بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پلی کلینیک شهید بهشتی، شعبه ۳ و دفتر اسناد پزشکی کرج، مشاوران، معاونان، مدیران کل ستادی و مدیران کل ودرمان تامین اجتماعی استان البرز، دکتر نوربخش را همراهی می کنند.

همچنین دکتر نوربخش در سفر به استان البرز، ازشعبه و بخش های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد بازدید و با بیمه شدگان و کارکنان نیز گفتگو کرد و در جریان این بازدید، مراجعان به بیان خواسته های خود پرداختند.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان البرز از شعبه ۲ و پلی کلینیک حصارک کرج نیز بازدید و در جریان نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفت.

دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پایان سفر به البرز در جلسه شورای اداری این استان شرکت کرد و در این جلسه مسائل مراکز بیمه ای و درمانی این استان را بررسی و دستور پیگیری را صادر کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi