شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح و پروژه در استان خراسان رضوی / بهره برداری از ٨ مجتمع آبرسانی روستایی در سه استان کشور

در این مراسم، پروژه های  باند دوم محور مهنه- گناباد و افتتاح باند دوم محور بجستان – فردوس، توسعه پست ۴٠٠ کیلو ولت نیشابور،  پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهرک صنعتی چناران و خط تغذیه آن،  پست ١٣٢/٢ کیلو ولت فارمد و خط تغذیه آن در مشهد، پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهر چناران و افزایش ظرفیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29525
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

کرونا :

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح و پروژه در استان خراسان رضوی / بهره برداری از ٨ مجتمع آبرسانی روستایی در سه استان کشور

در این مراسم، پروژه های  باند دوم محور مهنه- گناباد و افتتاح باند دوم محور بجستان – فردوس، توسعه پست ۴٠٠ کیلو ولت نیشابور،  پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهرک صنعتی چناران و خط تغذیه آن،  پست ١٣٢/٢ کیلو ولت فارمد و خط تغذیه آن در مشهد، پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهر چناران و افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی خیام نیشابور ، افتتاح شدند.

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی در حاشیه شرق مشهد نیز که از جمله طرح های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان خراسان رضوی است، با اعتباری بالغ بر ٢٧٠ میلیارد تومان آغاز شد.

افتتاح مزرعه مرغ مادر گوشتی دیزباد نیشابور، افتتاح گلخانه تولید گل رز در چناران، افتتاح کارخانه جوجه کشی مرغ مادر و بهره برداری از شبکه آبیاری تحت فشار در سطح ٧٠ هکتار از اراضی در فریمان، طرح های وزارت جهاد کشاررزی برای این استان است.

همچنین افتتاح کارخانه اسید سیتریک جوین در سبزوار، بهره برداری از طرح تولید پلی استایرن مقاوم و معمولی و افتتاح طرح تولید کلیدهای مینیاتوری در مشهد از پروژه های انجام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش خصوصی در استان خراسان رضوی است.

 در این مراسم همچنین ٨ مجتمع آبرسانی روستایی در قالب ۶٢ روستا در استان های سمنان، کرمانشاه و خراسان شمالی با دستور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

در این راستا در استان سمنان آبرسانی به ٢۵ روستا با جمعیت ١۵۵٧۵ نفر و اجرای ٩٩ کیلومتر خط انتقال، مخازن ذخیره و ایستگاه پمپاژ، در استان کرمانشاه آبرسانی به ٨ روستا با جمعیت ١۶۶٩ نفر و اجرای ١٣ کیلومتر خط انتقال و ١۵ کیلومتر شبکه توزیع برق و در استان خراسان شمالی آبرسانی به ٢٩ روستا با جمعیت ١۴۴٢٠نفر و اجرای ۶.۵ کیلومتر خط انتقال و ١٢ کیلومتر شبکه توزیع برق به انجام خواهد رسید.

70 هکتار از منابع طبیعی و جنگلی کوه خامی در آتش سوخت
دنبال کنید

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح و پروژه در استان خراسان رضوی / بهره برداری از ٨ مجتمع آبرسانی روستایی در سه استان کشور 3“>

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi