جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

لزوم نظارت بیشتر نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان

علی پوزش گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث ایجاد بحران در اقتصاد کشور می شود مبارزه اساسی وهمه جانبه با قاچاق کالا در حال حاضر یک ضرورت است. ۱۳۹۵/۹/۸ دوشنبهفرماندار کهگیلویه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز عنوان کرد: لزوم نظارت بیشتر نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان علی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29524
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

علی پوزش گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث ایجاد بحران در اقتصاد کشور می شود مبارزه اساسی وهمه جانبه با قاچاق کالا در حال حاضر یک ضرورت است.

لزوم نظارت بیشتر نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان 3
۱۳۹۵/۹/۸ دوشنبهفرماندار کهگیلویه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز عنوان کرد:

لزوم نظارت بیشتر نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان

علی پوزش گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث ایجاد بحران در اقتصاد کشور می شود مبارزه اساسی وهمه جانبه با قاچاق کالا در حال حاضر یک ضرورت است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه قاچاق کالا تهدیدی برای اقتصاد است گفت: مبارزه و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق باید در اولویت کار مسوولان این شهرستان قرار گیرد.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ،علی پوزش روز یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز اظهار داشت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث ایجاد بحران در اقتصاد کشور می شود مبارزه اساسی وهمه جانبه  با قاچاق کالا در حال حاضر یک ضرورت است.
وی بیان کرد نظارت بیشتر نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی به شهرستان در اولویت قرار گیرد.
پوزش با اشاره به شروع فصل سرما و نیاز ضروری مردم به تامین سوخت عنوان کرد :قاچاق سوخت در این فصل از سال شدت میگیرد که نیاز است مسئولان مربوطه مواظب باشند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به کشف پنج هزار کیلوگرم آرد قاچاق در سطح شهرستان نیز گفت:توزیع مناسب آرد برای جلوگیری از سو استفاده دلالان لازم است.
وی افزود:در سال جاری چهار هزارو ۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق ؛سه هزارو ۵۰۰ قوطی مشروب قاچاق, ۳۱۵تخته پتو و ۳۶ هزار نخ سیگار قاچاق با همکاری نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کشف شد.
پوزش گفت: در این راستا نیز۳۰ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

تاجگردون قول برگزاری جشنواره ی حسین پناهی را داد
دنبال کنید

ریحان نژاد/ ۳۷۱

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi