شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایثارگران نبایدفراموش شوند

تمام قوانین مربوط به جامعه ی ایثارگری به صورت تمام و کمال اجرایی شوند. ۱۳۹۵/۹/۹ سه شنبهفرمانداربویراحمددر جلسه شورای مشورتی معتمدین ایثارگران مطرح کرد: ایثارگران نبایدفراموش شوند تمام قوانین مربوط به جامعه ی ایثارگری به صورت تمام و کمال اجرایی شوند. سومین جلسه شورای مشورتی معتمدین ایثارگران شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29484
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

تمام قوانین مربوط به جامعه ی ایثارگری به صورت تمام و کمال اجرایی شوند.

ایثارگران نبایدفراموش شوند 3

سومین جلسه شورای مشورتی معتمدین ایثارگران شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد.

سید محمد کاظم نظری در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج با بیان اینکه بسیج از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که در همه ی عرصه ها کارآمدی خودش را نشان داد،گفت: بسیجیان دوران دفاع مقدس کسانی بودند که با تمام وجود از همه ی منافع وسلایق شخصی خودشان گذشتند وضرورت دارد که آن روحیه بیشتر تقویت بشود.

فرماندار هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات ایثارگران شهرستان بویراحمد عنوان کرد وگفت: از آنجائیکه یکی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه ی ایثارگری می باشد بحث اشتغال است، ایثارگران میتوانند با ارائه ی معرفی نامه از بنیادشهید به اتاق اصناف ازکلیه خدمات صدور پروانه کسب وآموزش بصورت رایگان بهرمند شوند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: این کمترین کار است که می توان برای جامعه ی ایثارگری انجام بدهیم وبانک ها هم باید نسبت به پرداخت تسهیلات به ایثارگران به صورت ویژه برنامه ریزی داشته باشند.

رئیس شورای مشورتی ایثارگران شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دستگاه های مختلف نسبت به اجرائی کردن بعضی از قوانین مربوط به ایثارگران کوتاهی می کنند، گفت: تمام قوانین مربوط به جامعه ی ایثارگری باید به صورت تمام و کمال اجرایی شوند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi