پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بازدید فرماندار دنا از روستای گندیخوری مبلغ 2300000000دو میلیارد ریال اختصاص یافت

فرماندار دنا در جمع اهالی اظهار داشت و گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی به وضع مناطق محروم از جمله روستائیان می باشد و بالطبع مسئولین شهرستان نیز تمام سعی و تلاش خویش را در جهت حل مشکلات روستائیان بکار خواهند بست. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری در یازدهمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29480
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

فرماندار دنا در جمع اهالی اظهار داشت و گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی به وضع مناطق محروم از جمله روستائیان می باشد و بالطبع مسئولین شهرستان نیز تمام سعی و تلاش خویش را در جهت حل مشکلات روستائیان بکار خواهند بست.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری در یازدهمین سفر به مناطق روستایی فرماندار دنا به همراه بخشدار مرکزی دنا و اعضای شورای اداری به روستای گندیخوری عزیمت و در جمع اهالی حضور یافتند.
این نشست صمیمی که با حضور ریش سفیدان، معتمدین اهالی روستا برگزار شد یک نفر به بیان مشکلات پرداختند و خواستار توجه بیشتر در رفع موانع موجود شدند.
در ادامه فرماندار دنا در جمع اهالی اظهار داشت و گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی به وضع مناطق محروم از جمله روستائیان می باشد و بالطبع مسئولین شهرستان نیز تمام سعی و تلاش خویش را در جهت حل مشکلات روستائیان بکار خواهند بست.
بهشتی روی به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و بیان داشت: خدمات قابل توجهی برای رفع مشکلات و موانع موجود برنامه ریزی شده که آبیاری ۵۰۰هکتاری  اراضی کشاورزی یکی از اهداف و سیاست های تیم اقتصادی استان بوده که در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی آن آغاز و زمینه اشتغالزایی جوانان این مرزو بوم فراهم خواهد شدو این را می طلبد اهالی روستاهای توت نده و گندیخوری برای اجرای این طرح بزرگ مشارکت و همکاری داشته باشند.
فرمانداردنا در پایان گفت:مبلغ ۲۳۰میلیون تومان برای اجرای طرح هادی و جدول گذاری در کمیته برنامه ریزی به این روستا اختصاص یافته است.
ادامه  اجرای طرح هادی جمع آوری و حمل زباله جاده دسترسی به روستا-بازسازی مدرسه قدیمی از جمله مواردی بوده که مورد بحث قرار گرفت و در این خصوص دستورات لازم از طریق ادارات ذیربط داده شد.
 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi